Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 1011 ggr
: )) kram
0

Christer i p3

Hej ni alla !!! Jag har lyssnat på Christer i p3 länge nu och fullkomligt älskar det programmet. Men nu ska dom ju lägga ner det och byta till ett entimmesprogram med aktualiteter istället. Svärord svärord svärord!!!!!!!!!!!  Ja ja….hur som haver. Nu tänkte jag höra med er om ni vet något annat liknande program som Christer i p3 som man kan ladda ner och lyssna på som gör att man kan njuta och bli glad. Jag hittar inget!!! Det finns ett radioprogram i p3 med en kille som pratar med brytning och låter som en bäbis ungefär …. eller hur man ska uttrycka sig - DET ÄR INTE ALLS NÅGOT SÅDANT JAG SÖKER!!! Usch blä!!!!!  

Men jaa…..har ni något ni lyssnar på som går att ladda ner som är intressant och härligt?

Hjärta

[etsan]
0

jag lyssnar inte på någon radio utom min pappas program och min mammas inslag.

0

Ha ha ha ha!!! Okej🙂

Hjärta

[Forest]
0

Jag brukar lyssna på dom men har lite andra radiokanaler som är mindre prat i dessutom spelar mer musik som vi gillar http://www.eastfm.se/ :)

0

Tack för tipset 🙂 

Själv älskar jag mer prat i radion och mindre musik 🙂 men jag är tacksam för tips!!!!!!

Hjärta

[Murvel]
1

Det här borde nog ligga i OT och inte i efterlysningar (är ett hundforum, så efterlysningar bör också vara hundrelaterade ;))

Jag älskar för övrigt Tankesmedjan i P3. Men det är kanske inte riktigt vad du söker.

0

Tack tack!!! Jo jag vet att denna tråd hamnade helt fel. Vet inte hur man tar bort den ?

Vad handlar Tankesmedjan om då? Hoppas sååå att det ska vara något att lyssna på och njuta av!!!! 

Vad är OT? 🤔

Hjärta