Hundar iFokus

Hundar

Etikett: bilder-och-filmer
LĂ€st 2062 ggr
Ellen89
4

Beach hundar...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilder pa era beach hundar
? Jag fick en rolig bild idag pa stranden med min blandras tik, Tia 🙂

LindaBlue
5

Bjuder pÄ en frÄn i somras dÄ, matte bestÀmde sig för frunch pÄ stranden, och Julie Àr mÀkta avundsjuk pÄ rÀkmackan!

Ellen89
1

Ar du saker att den mackan inte va min
?😃

LindaBlue
1

Mer "Ge mig rÀkorna! NU!". ;) Det ser ut som det Àr sommar hos dig fortfarande.

meerschweinchen
5

En bild pÄ Jackie nÀr vi njöt pÄ stranden i sommras :)

Mvh Sabine

[Cockerpoo]
2

#4 gud vilken fin bil :D

DjurÀlskaren87
0

vilka fina bilder. har inga pÄ hugo dÄ han aldrig Àr med pÄ stranden med mig.

aekitsune
6

Kul bild frĂ„n förra vintern! Visserligen ingen riktigt strandbild, men vi var vid stranden och det Ă€r en bild
 SĂ„ jag tycker det rĂ€knas ^^,

http://aekitsune.blogg.se

russin
4

PÄ ön

aekitsune
2

MEN GUD !!!!! Vad Àr det för ras ? Den bakre (red & tan?) ser EXAKT ut som vÄr kelpie Dilba fast med hÀlften sÄ lÄnga ben ! <3

russin
0

#9 - bÄda Àr Lancashire heeler. En black and tan och en liver and tan.

Den lilla "bruna" Mini (som Ă€r Ă€ldst) Ă€r 23 cm hög och vĂ€ger 5 kg 😃

Lancashire heeler Àr Àven den en vallhundsras, men Àr smÄ rackare.

aekitsune
1

ÄÄÄh sÄ söta ! <3 Dilba finns inte kvar lÀngre, och jag saknar henne sÄ <3 Har funderat mÄnga gÄnger pÄ att skaffa en ny kelpie, men de Àr lite tidskrÀvande att trÀna eftersom de Àr sÄ sjukt smarta och sjÀlvstÀndiga. Typ "JAAA jag fattar vad du sÀger jag lÄtsas bara att jag Àr döv." Hur Àr lancashire heeler nÀr det gÀller sÄnt?

russin
0

Heelern Àr ju en otroligt smart och lÀttlÀrd hund och förig, men Àr nog lite tuffare Àn kelpien. Heelern Àr ju en nötvallare i grunden.

Mina Ă€r vĂ€ldigt olika. Den bruna Mini skulle nog helst av allt vilja jobba i en ladugĂ„rd med att fĂ„nga och döda rĂ„ttor (en av heelern sysslor förutom kofösare). Den svarta Polly dĂ€remot skulle gladeligen trĂ€na pĂ„ en lydnadsplan heeeela dagarna om hon fick eller med avbrott pĂ„ en alilityplan😃 Galet aktiv, vill, vill vill massor och smart som attan och tĂ€nker ofta i tvĂ„ steg. En otroligt rolig hund, men har Ă„ andra sidan en hel del nerver. Verbal i överdrift och inte sĂ„ glad i frĂ€mmande hundar - tar tid pĂ„ sig att acceptera nya hundar.

men mycket roliga hundar och inga knÀhundar trots sin litenhet. Polly Àr större med 27 cm och 8 kilo muskler. Hanarna blir lite större.

aekitsune
0

jo du har rÀtt, alla hundar Àr ju individer. Men gud sÄ fina de Àr! :) Tycker det Àr lite roligt med hundar som hittar pÄ lite sjÀlva, och inte bara gör som man sÀger..

russin
0

Heelern Àr ju fortfarande en vÀldigt liten ras. Det föds mindre Àn 100 varje Är. Inte homogen sÄ storlek, utseende och temperament kan skilja en del. Dock har dom flesta stark flockkÀnsla. Mina Àr vÀldigt olika i sÀttet - varandras raka motsatser i mycket. Mini Àr liten tuff, orÀdd, sjÀlvstÀndig och Polly Àr stor, förig, mer nerver, hÄller sig kring benen och mycket mer mental ork.

Men det Ă€r det som Ă€r lite roligt med nĂ€r en ras Ă€r "liten" - ingen Ă€r riktigt den andra lik🙂

Wezza
3

Smiley đŸ˜ƒ

Medarbetare pĂ„ Hundparkour.ifokus

Viccan92
2

Annars Àr Jason mest i vattnet. Men fÄr man chans att grÀva sÄ gör man gÀrna det.

Föder upp hollÀndare. www.freewebs.com/christmast

Wezza
2

HĂ€r e dom alla tre đŸ˜‰ 

Smiley, Suzette och Disa (R.I.P).

Medarbetare pĂ„ Hundparkour.ifokus

[TeamGolden]
2

Min beachhund i Halmstad pÄ semester, han var tok-glad av att fÄ strÀcka pÄ sig och hoppa ut i vattnet!

Nu har vi landat pÄ riktigt, men kÀnns fortfarande tomt hemma (haha ingen mat) ska hem till farmor snart och hÀmta mina chips som jag glömde i stugan sÄ hon fick ta hem dem :') Hoppas Àven vi storhandlar efter det för i neeed a full kylskÄp, seriöst blir sÄ rastlös utan mat!
SÄatteh nu ska jag ta igen 2 veckor av saker jag missat, t ex Pll, era bilder osv osv.
Ska Àven terrorisera mamma tills hon gÄr med pÄ att jag nÄngÄng kan fÄ en ny satflÀsk mobil, att det ska vara sÄ svÄrt. min Àr typ en nokia frÄn medeltiden och nu Àr den verkligen helt körd, sÄ ajfÄn 5 kom till julia, I come in peace <3
I övrigt ska jag dampa pÄ mina klassvÀnner dÄ de inte hör av sig, det Àr okej att vara upptagen pÄ sommaren, jag har typ försökt hÄlla uppe lite men de bryr sig ju fan inte om att vara vÀn med mig sÄ, jag har aldrig varit sÄhÀr ensam, senaste smset jag fick Àr typ 3 dagar gammalt HUR SJUKT, aldrig hÀnt förut typ. sÄ ska vÀl rota fram nÄtt Àtbart, se pll och sen skicka en lÄng text till min ''bff'' som BYTT nummer utan att ge mig det nya -__- aja ingenting vÀrt att klaga pÄ, bara synd eftersom hösten sÀkert kommer bli jÀtte ensam med ny skola och sÄnt.. ):

dermot
2

Ella precis uppkommen frÄn badet xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Ellen89
0

Vilka fina bilder! 😃

Catta-
2

Luna i somras :)

"Lycka och jubel att Àga en pudel!"

SofiaLydia
2

HÀr Àr Poppy, pÄ St Ives beach i England. Passar henne och vi Äkte pÄ utflykt!

SofiaLydia
0

Hon Àr en DvÀrgpinscher pÄ snart 6 Är:)

SofiaLydia
2

Detta Àr min Spanska Vattenhund Thea som Àr 4 Är pÄ stranden i somras, kopplad för det finns massa fÄr pÄ ön haha

[Cockerpoo]
0

JĂ€ttefina hundar allihopa!đŸ˜ƒđŸ¶