Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 1855 ggr
karini
1

Saknar min hund =(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara skriva av mig. Saknar min älskade Ina såå mycket Gråter. Hon lämnade detta jorde liv för två månader sen och det har varit ett helvete. Hon var så sjuk. Vi gjorde allt för henne men inget hjälpte. Det kostade oss mycket pengar men det bryde vi oss inte om bara hon fick stanna hos oss. Men det gick inte hon mådde så dåligt. Så vi tyckte hon skulle komma till sin älskade kompis Mitzie. Det är så jobbigt att vi inte kan ligga och myssa i vår stora säng som vi så ofta gjorde. Och gå våra långa promenader. Och få ett så glatt möttande vid dörren. Jag bara gråter och gråterGråter. Saknar dig såå min lilla älskling. Hoppas att du har det bra där uppe i hundhimmlen puss puss på dig. Din matte för evigt

gejsa
0

Jag förstår att du saknar din älskade hund. Det gör jag med fast det har gått lång tid.

kram från mig.

Lotta
0

Usch så sorgligt….men det enda man kan trösta sig med att dom har det bättre där dom är och slipper lida. Man glömmer dom aldrig men tillslut kommer man att tänka på dom fina minnena man har haft tillsammans…

Kramisar från mig.

GroenendaelGirl
0

Kramar till dig.

/Elin

AnneN
0

Förstår hur det känns. Kramar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lena1
0

vad jobbigt, tröstekramar från mig och snodden

kerstinjoh
0

En tröstekram från mig!

Det är hemskt att förlora en hund och varje gång har vi sagt; Ingen mer hund!

Men nu har det gått 35 år och vi har ändå hund. Märkligt!Fundersam

Faxlin
0

Sänder dig en massa tröstekramar. Att förlora sin vän är jobbigt, och det tar tid innan man kan tänka på dem utan att gråta.
Men låt det ta tid, dagen kommer när du kan tänka på minnena ni har ihop utan att gråta.
Ta dig tid att sörja. Nu springer hon och väntar på dig vid regnbågsbron.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

karini
0

åå vad ni är snälla!! börjar snart gråta Gråter. Tack för alla kramar och tröstande ord. Nu rinner tårarn på min kind. Tack alla!!

[Vargnatt-]
0

Massa kramar till dig! Förstår hur jobbigt det är :(