Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1684 ggr
Jamie+Engla
5

Familjefoto

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kände mig lite tvungen att ta ett familje foto på mina podengos.. Mamma Engla (6) med dottern Kiara (2) och sonen Jazz (12 veckor) Härligt att se engla i båda avkommorna.. Både mentalt och fysiskt :) Podengo Portugues Pelo Liso Pequeno SEUCH DKUCH NOUCH NORDUCH KBHV-09 Dansk rasvinnare -09 och -10 C.I.B Faidros Santa Clara-A-Velha SEUCH SE JV-12 KBHV-13 Fashion Star Isn't She Lovely Fashion Star Rocket Raccoon

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Vizzla
1

Jättesöta!

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

TjockaBerta
1

Åh, så gulliga de är. Jättesöta verkligen 😍😍

>>>Malum domesticum<<<

Anna4077
1

Älskar den rasen! Så fina hundar

Anna och taxen Max

Jamie+Engla
0

Kennel Fashion Star

[Forest]
0

Jätte sött :) Nyfiken lite frågor har inte Engla blivit ljusare?  Hur många valpar vart det i sista kullen ska ni spara sonen han var verkligen fin <3

Jamie+Engla
1

Engla har inte blivit ljusare :) hon har dock mer vitt än vad som är vanligt hos podengo, och hon ser ljus ut framifrån då hon har en vit front ;) På mitt kollage ser du att hon har sin gula färg på kroppen :) Det var 3 i senaste kullen (kull nummer 3 efter engla) 2 hanar o en tik. Vi är inte riktigt säkra på vad som händer Jazz, men han finns tillgänglig ;) 1 av 100 podengo får så mycket vitt som engla. Ovanligt men godkänt. De som inte är godkändt är Hel vit. Vad uppfödaren sa så är Englas mormor Vit med ett ljusgult öra, resten vitt. Tror att det är där det kommer ifrån. Då en halvbror 10 kullar senare också är vit med gula tecken. (Han har dock mer gult än engla. Ej önskvärda färger är Choklad brun (med eller utan vitt) och svart (med eller utan vitt) Engla och Jazz

[Forest]
1

Tycker lilla Engla är jätte söt fint med mer vitt hoppas hon bär det vidare så det förekommer lite mer mönster på hennes efterträdande :)

Jamie+Engla
1

De hoppas jag också! Önskar att jag får en direkt efter henne, men ett barnbarn fött här skadar inte ;)

Anna4077
1

Åh vad jazz är fin

Anna och taxen Max

TjockaBerta
1

Så där ja! Nu vill jag ha en podengo. Såg dit ktollage i annan tråd. Jättecharmiga hundar 🚂

>>>Malum domesticum<<<

Jamie+Engla
0

Kiara 2013 SEUCH SE JV-12 KBHV-13 Fashion Star Isn't She Lovely som alltid är jag handler ;)

Djurälskaren87
0

jätte fin ras! lite intresserad av den faktiskt, hur stora blir dom och vad är dom avlade till?=)

Jamie+Engla
0

Jag har Liten Släthårig.. den bli mellan 20-30 cm i manken men ligger ofta mellan 25-30cm. De är avlade till jakt på hare och kanin. Men många lever i hem där det finns kaniner :) Min syster hade kanin innan o de var inga problem ;) Jazz i snön