Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1109 ggr
Nevina
0

Hjälp? Transportväska!

Hej. Jag letar efter en smidig och mjuk väska att ha hunden (en Chihuahua) i när jag åker tåg. Det vore en fördel om den var tillräckligt mjuk för att kunna vikas eller knölas ihop och läggas i min lite större handväska som jag har packning och så i.. om det nu finns. Mjuk ska den vara iaf så man kan trycka ihop den lite grand.

Jag vill att hela hunden ska få plats i väskan (så inte huvudet behöver sticka ut) och att det är handtag på väskan så man kan bära den i handen (alltså inte bara en axelrem). Helst inte för dyr, liksom inte så att det drar iväg uppemot tusenlappen. 

Tar väldigt tacksamt emot förslag! 😃

meilin
0

Kolla tradera. Där brukar det finnas mycket att välja på för en billig peng! :)

Nevina
0

Tack =) Har kikat där, har tittat runt mycket lite överallt, tycker jag, men hittar inte precis det jag vill ha.

http://www.tradera.com/item/301774/197149130/new-usa-flagga-transportvaska-hund-vaska-for-din-hund Något sånt här vill jag ha, den ser ut att gå att både få platt och vika ihop. Men hunden ser ju inget genom sidorna på väskan och den är bara 17 cm bred. Jag vill ha generösare bredd och att hunden kan se ut genom iaf en sida.

Någon som vet någon väska som uppfyller mina krav?

Caf_Roy
0

Jag tror vi hade en marsvinsväska som uppfyller dina krav. Har inte kvar den dock. Men eftersom det är en så pass liten hund, kolla även på marsvins- och kattväskor. Kanske du hittar något där som passar?

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"