Tokia hundbilder

#1 Ja han ser minst sagt lycklig ut, vilken sötis :)
~Quila Roze~

#2, tusen tack! =) Han är extra söt när han sover ;o)

#3 Det är min med ;)
~Quila Roze~

haha gillar läppen ser ut som att han surar =D hahaha
Haha vilka roliga bilder ^^
Har nog några som man passa in här…

haha.. vad äter dom för nått?:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
de är bara stöddiga, men på den här äter den ene nästan iaf

å så en mycket trött en

måste bara lägga in en till men det blir den sista, jag lovar

#17 Älskar den! :)
#18 Tack, ja den är härlig, klar för start liksom
Vilka underbart tokiga bilder

*ASG* Nu har jag suttit och skrattat i 5 minuter, vilka störtsköna bilder på coola hundar….hur lyckas ni att ha kameran framme precis när dom gör minerna hahahahaha
Han är så störtläcker….vad han en gör så ser ha ut att ha så skoj *S*
Gullegris såååå söt ju….men vilken otrolig stoleksskillnad det var på ecko och den andra hunden =)

*ASG* Ser inte riktigt klok ut….
Lotta, joo men de beror nog på att han är 8 veckor på bilden och Lufsen är 9 år:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

*skrattar så jag skriker* Han ser inte klok ut, jag fattar inte hur ni lyckas =D

och när vi är på stranden och hon kan gräva i sanden efter pinnar så blir hon helgalen. ser lite djävulsk ut här, tycker jag.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Haha gör lysande röda ögon på henne så blir hon en riktig skräckfilms hund
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hahahaha på första bilden ser det ut som hon har gummiband i bakbenen, och andra som hon har satan i sig *ASG*

när hon är på bushumör och vill att man ska kasta bollen så springer hon fram mellan benen och flyttar sig inte därifrån oavsett åt vilket håll man går.

Ju större pinne desto bättre, den här är ju egentligen nästan lite för liten…
nu får jag väl lugna mej lite med bilderna på henne här.
om man zoomar in bilden oxå ser man att ögonen ser lite rödare ut än vad de brukar vara riktigt :P
nån tyckte nån gång att det ser ut som att någon skjuter henne, så hon flyger baklänges. lite för elakt tycker jag :P

gud vilka roliga bilder ni andra lagt ut. nu blir väl nästa steg att ha en tråd med roliga bilder på oss själva med :P för det är väl inte bara hundarna som gör tokiga saker?
hade en annan rolig bild med, på en hund från agilityn. hunden skulle hoppa genom ringen men hoppade brevid. däremot var själva hoppet väldigt snyggt, hunden ser ut som att den ligger ner och svävar fram. har inte bilden här tyvärr.
Seffyf mmmm…vilka godingar.
Den dagen när jag ska kidnappa Ecko-grisen, så kanske jag får med dina hundar av misstag!
Det är ingen hund - buhu….. en alien!

blandiz: vad våra hundar är lika! vad är din för ras?
Hennum: Han är Schäfer, Rottweiler, Siberian husky och Groenendeal. Vad är din då?