Hundar iFokus

Hundar

Etikettutfodring-och-foder
Läst 789 ggr
Emmapower02
0

Bra färskfoder?

Ett bra färskfoder? (Fryst) vet ni om något bra?

mvh Emma<3

Fridaaaa
1

VoM
Bravo
Musch

är några. Tror inte det direkt finns dåliga färkfoder 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mysisa
1

Mush är inget färskfoder

minavitas.wix.com/kennel

Fridaaaa
2

#2 Läste att det var det? Det är väl väl barf fast i färskfoderformat typ? Så har jag fått det förklarat i alla fall.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emmapower02
0

Är det eller inte?

mvh Emma<3

russin
0

Man kan nog räkna Mush vaisto (dom so är i köttbulleformat) som färskfoder, men inte korv-förpackningarna. Dom måste varieras då dom inte är vitaminiserade.

Själv ger jag Vom och Hundemat och tycker det varit det bästa för mina och har använt det i snart 3 år.

Mysisa
1

Mush är BARF i nedmalt format. Du måste fortfarande tänka på att ge rätt korvar osv. Mush innehåller bara kött (förutom måltidskorvarna eller vaisto som innehåller grönsaker) mush är inget helfoder, du MÅSTE kombinera korvarna för att få ett fullgott foder. Färskfoder är tillsatta vitaminer och mineraler i det nedmalda köttet och ska i de flesta fall fungera som helfoder

minavitas.wix.com/kennel

lambero
0

Nordic tycker jag är bra. Har även gett Klass och Bravo. Bravo kan jag tänka mig att ge igen men skulle nog undvika Klass.

¤Rise and rise again until lambs become lions¤

Belimas
0

VoH

Har gett det under några års tid nu till våra och de mår kanon på det.

[Daniela1983]
1

Emmzo, är även spannmålsfritt och har stor variation.

russin
1

#6 - Jag skrev ju att bara Mush Vaisto mer kan räknas som färskfoder då köttbullarna består av olika köttslag och räknas som helfoder även av tillverkaren🙂 Dom behöver inte varvas.

Dock vill jag ha vitaminer i mitt hundfoder med tanke på hur utarmat jordbruk och allting är numera.

Mysisa
0

#5 Jag började svara innan du skrev och fastnade i telefonen så jag skrev bara klart o skickade efter avslutat samtal. inget svar på de du skrev alls även om de kan se så ut.

minavitas.wix.com/kennel

russin
0

#11 - ah okej😃 Lätt hänt i en liten tråd på nätet