Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1232 ggr
Emmapower02
0

Snygg klövjeväska?

Vet ni om nån snygg klövje väska till ett bra pris?

mvh Emma<3

Lilllens
0

Satsa på en rejäl väska som fördelar vikten på rätt sätt. En väska som felbelastar stjälper mer än den hjälper och då kan man lika gärna vara utan.

Lilllens
0

ruffwear approach pack, har jag hört bra om.

Mischa
0

Ruffwear tycker jag sitter bra till ett hyggligt pris om man inte skall ut och långtidsvandra.

≧◔◡◔≦

[fantasi]1
1

#3 varför ska man inte ha den om man vill gå en längre snutt? jag frågar av ren nyfikenhet, jag emotsäger mig inte :)

Mischa
0

#4 Jag tänker att vill man göra en redig fjällvandring så kanske en måttsydd väska är att föredra. Men på vanliga långpromenader så funkar ruffwear utmärkt.

≧◔◡◔≦

[fantasi]1
0

#5 ok! Jag har ruffwear-selen och den går att ställa in på alla ställen så den sitter perfekt. Vad jag förstått så är även väskan designad så att den största vikten hamnar mellan skulderbladen istället för att ligga med vikt på mitten av ryggen som de flesta andra väskor, detta ska vara det ultimata för att undvika felbelastning? Vad har du hört? Jag är absolut inte expert på muskler och anatomi men jag tycker det låter vettigt..

Mischa
1

Så länge den sitter som den ska är det ju bra, med det vet man ju först när man köpt/provat den. Den skall sitta som du säger så att vikten belastas på frambenen och inte ryggen.

Min sitter också som en smäck, men har hört att den finns en del som den inte suttit lika lyckat på.

≧◔◡◔≦