Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1335 ggr
Haztparken
7

En andra chans

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har varit i Spanien och sett gatuhundar och också varit på ett ställe där dom tar in dessa hundarna och ger dom vård, mat och kärlek och låter folk adoptera dom om de är i skick för det.

Jag tycker att det är så fint att folk lägger ner så mycket tid, energi och pengar på sådant! Och samtidigt blir jag så arg på de människor som bara släpper ut sina hundar eller värre saker..

Jag är helt förtjust i Eldad Hagar en man som räddar hundar och lägger upp videos på det. Just denna videon jag länkar till får mig alltid att börja gråta för stackars lilla hund!! Finner inga ord för hur synd jag tycker om den och vad den har fått utstå!

Ville mest bara skriva av mig lite och visa denna videon, älskar slutet :) och också ge uppskattning till de som tar omplaceringar istället för att köpa en liten söt valp! (finns ju dock skillnader om man vill tävla elit osv om man köper skk hund, men ni förstår 😉)

Någon gång när det passar i mitt liv så vill jag ta in en omplacering 🙂

[Daniela1983]
1

Den där videon har jag också visat här tror jag. Också sett en del utav hans klipp och donerat en liten summa.
Vore bra om fler donerade till sådana ställen.

Haztparken
0

#1 Jaså, då har jag missat den 🙂 Vad snällt att du donerat! En liten summa gör stor skillnad 👍

[lolitakiller]
0

Tycker att det är så awesome att folk gör så här! att dom spenderar så mycket pengar och tid på att rädda dessa hundar och det behöver dom. vet inte om du har hört talas om pit bulls and parolees? dom räddar också hundar men det är en tv serie :) 

här är en video när dom räddar världens gulligaste hund :3 

http://www.youtube.com/watch?v=vgs5TZa3p4U