Hööks
Varför är leksakerna så billiga på Hööks? Är det dålig kvalitet på grejerna där?
Dålig kvalitet vill jag inte säga, kanske bra sådan faktiskt. Köpte en för ett par månadersedan och används flitigt i träning och knappt en skråma på den.
-
Det är inte dålig kvalite på sakerna där. Köpte ett täcke till min hund och det har tvättas många gånger och det håller mycket bättre än andra täcken jag köpt.
Kass kvalité på leksakerna, ja. Kvaliteten på täckena är varierande.
Täckena tycker jag är bra i alla fall. Sen så kan det ibland vara svårt med passformen, men så är det ju alltid.
Hur det är med leksakerna vet jag dock inte…
¤Rise and rise again until lambs become lions¤
Leksakerna jag köpt på hööks och andra djuraffärer har inte vart stor skillnad. Tiken tar sönder dom på samma dag vilket som. Har köpt allt från billiga till leksaker som folk rekommenderat är bra och tåliga. Inget funkar hos min tik, leksakerna ryker direkt…
Men jag gillar hööks leksaker till valpen, han vet hur man leker med dom 😉

TS: Hööks köper in/tillverkar väldigt stora kvantiteter av många produkter och därför blir det billigare.
Skynda långsamt så går det fortare.
Nu blir det svårt, åka eller inte åka dit. Fick även syn på en fin tröja där på nätet. Leksak jag behöver är typ skineez, utan fyllning. Det är ica maxi eller hööks.. På zooplus hade man en gång köpt en liknande med en repring runt, billig men den höll inte länge. Den var liksom tejpad på sina ställen och inte sydd. :0
Jag tycker Hööks leksaker varierar lite i kvalitén men deras täcken är jag super nöjd med! :)
- Nederlandse Kooikerhondje -
Köpte ingen leksak där men det här: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=055118&deptid=1129&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Leksakerna håller inte länge här iaf! Denna groda var i små bitar över hela huset efter bara ett par dar..http://www.hooks.se/product.aspx?productid=051062&deptid=198&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Dock fortsatta han leka med benen till grodan men hade velat ha kvar grodan som hel iaf, tur att den var billig :)