Bra drag sele?
Jag har tänkt önska mig en dragsele till vår golden, vad tycker ni om denna? Om denna inte är bra har ni några andra förslag? :) http://www.petenkoiratarvike.com/tuote/vetovaljas-pps-arctic-sininen/514582/
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
Beror väl på hur/vad ni vill dra ;) tex till wp brukar man ju föredra att ha liknande sele fast som är längre baktill så det inte trycker över ryggslutet.
men för canicross/jogga, skidåkning osv så tror jag säkert den är bra :) förutsatt att den har bra passform på hunden, men sånt får man ju prova irl :)
Musti och Mirri har numera dragselar inne i butik, du kan ju ta dit hunden och prova ut rätt storlek också.
#2 har de :) jag trodde att de inte hade då jag inte såg någon på deras online affär. Då blir de att fara dit i helg :)
🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂
😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓
#3 Det finns på onlineaffären också, senast jag var där fanns det åtminstone 2 olika typer/märken inne i affären, skall själv köpa en nu till vintern så har kollat där, annars finns också en återförsäljare av Vipstores produkter här i stan, de har också iallafall en typ av dragsele (: