Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 1981 ggr
Anne.K
0

Uppfödare av Berner Sennen?

Hej alla glada hundmänniskor!

Jag undrar om någon här har koll på om det finns någon seriös och bra uppfödare av Berner Sennen i Västra götaland?

Det är inte jag själv som är ute efter en sådan utan det är min kära mor som är väldigt sugen på den rasen så jag kollar lite åt henne då hon inte använder forum.

Just nu har hon 2 hundar redan en liten blandras på 8 år och en Tibetansk Spaniel på snart 3 år. Och nu är hon sugen på att eventuellt utöka familjen med en tredje hund om hon hittar rätt uppfödare och rätt hund inom västra götaland.

Hon har tidigare många års erfarenheter av hundar i olika storlekar och raser. Allt från Shäfrar till småhundar och lite allt möjligt där emellan.

Så kom gärna med tips på seriösa Berner Sennen uppfödare som jag kan hänvisa min mor till att kika på :) Har dom hemsidor så får ni gärna länka till dessa.

Tack i förhand! :)

OBS! Vet inte om jag placerade tråden i rätt kategori. Blev det fel så får någon ansvarig på sidan ändra :)

Föredetta: Registrerad uppfödare av Gerbiler: Myomorpha - Gerbiluppfödning

ChristineL
0

En kompis har en från Bernerlyans, nu håller dom visst på att göra om hemsidan, men hon har fått jättemycket fint stöd och bra kontakt med uppfödaren där :)

Anne.K
0

#1 tack för tipset :) Puttar! Ingen mer som har tips?

Anne.K
0

putt