070814: God Morgon!
Jag skulle först vilja tacka för alla som har gjort sig förstådda och vill hjälpa mig i trden "JAG".
Tack Vänner!
Natten har varit lugn, faktiskt….men det är som en gryta som bubblar…det känner jag.
Tyvärr täcker inte våran försäkring upp våra bilskador.
Tack vare att våran lilla bil är 21 år gammal….
Just nu har gubben gått till jobbet, och jag sitter här hemma ensammen med djuren.
Dörrarna är låsta, nerdraget över allt…
Jag har stängt in mig i sovrummet….
har inte sovigt i natt…..
känner mig bara tom….
Hoppas att ni har haft en trevlig natt, har inte sovigt själv….
vad hittar ni på idag.?
ha en underbar dag!
Kram
Du min vän! Tänk om jag kunde göra något för dig? Så här ska ingen människa ha det. Tänker på dig!
Jag skulle åkt till torpet igår, men väntar tills i morgon. Solen skiner och det är ett strålande väder. Gott, för det behövs. På något sätt känner jag att jag har blivit lurad på sommaren och snart är det dags att börja jobba igen.
Kanske åker vi och överraskar "Nicki" i deras husvagn. Hihi, igår fick svärsonen åka hem med lilla "Råttan" till "Quila". Det fungerade inte med alla minisnorisar och två hundar i en husvagn.
Nu ska jag ha mig en kopp kaffe!
Ha det gôtt alla!
Shit, jag hyser stor beundran till dig Tina som är så stark trots att det är en extremt jobbig situation! Hoppas det snart uppenbarar sig en lägenhet i ett trevligare område där ni kan bo.
Idag ska jag packa, hälsa på en av mina "valpar", hämta ett nytt reservdäck på skroten, städa bilen + mitt sovrum, hälsa på mormor och åka till stugan.. *phu* Blir lite körigt.. Är på väg ner till Umeå igen nämligen. Övernattar i stugan och fortsätter imorrn så blir det inte lika jobbig bilkörning.. tar ju ändå 7h att åka från Kiruna till Umeå. :)
Ha en bra dag allesamman, vi hörs säkert när jag har kommit fram :D

Hoppas verkligen att det ordnar sig för er snart TinaH.
Idag ska vi fixa lite i lägenheten och mest ta det lugnt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!