Ca de Bou?
vad fiiiiiiiiiiiiin :O
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tackar! Han e bäst! 
Jag vet två stycken här på hundar.ifokus som har :) hoppas de tittar in!
Medarbetare på Hundar.ifokus
Oj, vad fin han är! Är inte så förtjust i utseendet på just Ca de Bou men din är riktigt fin =) Jag vet också två här inne som har den rasen.
Hejsan. 
Så Maximillian Fox har sålt Sanchez? Jag antar att det bara är bra, han har ju redan haft några kullar.
Jag har Sanchez brorson, Wikus (Red Basta Tank), och en kullbror finns även här på forumet.
Gå in på Bullhundar iFokus så finns en bild på Sanchez där som jag fick låna av fotografen för att skriva en artikel, hoppas det är okej med dig.
(Jag vet inte vem som ägde honom när bilden togs.)
Om du har en större modell så är din hund spansk.. men av att kolla på utseendet av din hund så är den bara rysk (tyvärr) en spansk och modellen större är som min.. kolla inlägget före ditt
Vem har du köpt din hund av?
Jag vet inte hur många de finns idag.. jag sålde min hund till exet vid nyår så jag har tyvärr inte kvar honom… Blogg har jag inte men där imot Anna Källman har. hon har kullsyster till min gamla hund
Ok, vem är din kompis då? vad är hd resultatet på föräldradjuren?
Vad kul att se allas hundar!
Jag och Sanchez har kämpat lite med vikten, hus och hudproblem men nu börjar det bli ordning på oss igen. ☺️
Jag har lite problem att hitta bra foder åt Sanchez, vad är favorit maten hos Er?
Vi har vardagsmotion inget överdrivet, några kilometer i veckan, lite extra skogspromenader eller turer in till stan till helgen osv.
Sanhez själv har en stor tomt att patrullera så han har sina rutiner med lite motion men det är inget gympass för honom direkt.
Några rekommendationer på bra mat?
Sanchez är inte typen som gillar att vara på bild… Husse kan relatera..

Väldigt fina hundar :-)
SP Standardt Vild Hjort är riktig bra foder!
vad rolig att det finns så många
när folk frågar angående rasen så ingen
vet vad är en Ca de bou många tror att det
blandning mellan boxer och amstaf..
har avslutat valpkurs nu snart börjar på unghund
hon verkar väldig lätt, fattar snabbt och bra med
alla hundar och människor än så länge he he
hur är din Sanchez?
angående HD mamman A och pappan B
Sanchez är väldigt lik Wikus, men de är ju farbror och brorson, så det är att förvänta.😉
Jag brukar mest få frågan om Wikus är en rottweilerkorsning, men så sent som igår frågade en gammal tant om han var en rottweiler, hon noterade "ögonbrynen" om man säger så.
Wikus käkar Acana, jag gav honom Taste of the Wild ett tag men han kräktes av det, och Brit färskfoder får han diarré av. (Han har aldrig varit dålig i magen sina första tre år, men nu plötsligt börjar han få lös mage av lite allt möjligt.)
Det jag kollar på när jag kollar foder är så lite spannmål som möjligt, kött som första ingrediens, inte en massa konstiga kemikalier, och naturliga råvaror.
http://animail.se/ har massor.
Jag ger alla mina hundar vom og hundemat, akillez hade problem med huden när han kom men bytte snabbt som attan till voh.. Genast mycket bättre
#16, Jag tycker att din hund är så underbart söt!!
Lägg gärna upp fler bilder :) måste ha växt en del nu ju!
Medarbetare på Hundar.ifokus