Mina goingar
Ursäkta att jag frågar men har den tredje hunden (från vänster) bara ett öga? :O
Myrtorpets Möss och Kaniner
Vilket fint litet gäng du har där 😍 Väldigt samspelta som står så fint på rad 😉
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
väldigt fina!

#1 Helt rätt =) Tina är en omplacering i flera led och ska enligt tidigare ägare fått en ögoninflammation som valp som uppfödaren inte tog hand om. Det verkar stämma då man oftast inte märker på henne att hon bara har ett öga ;)
#2 Tack! Och vilken sötnos du har 🙂
#2 #4 Tackar =) Vi är väldigt noga här hemma med att dom fungerar bra ihop, lika mycket med varandra som med oss. Kul att det syns =)

Goingar! ❤️
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
gud va söta, och den till höger en labrador av något slag kanske? sitter så fint och prydligt brevid småsyskonen hihi och fin slips har han med!(=

#10 Jajamen, renrasig till o med ;) Vale är ganska otypisk däremot, vet inte för sitt liv vad jakt är för nåt. Vi har massvis med hjortar på tomten till och från, när vi går ut och han får se en flock blir han superglad för det är ju hans kompisar! Och blir lika besviken när dom springer bort, han undrar nog varför dom inte vill leka med honom..
11# ja jag anade nästan att det var en renrasig men man vet aldrig;) haha vilken personlighet han har då,fin. alla är såklart jätte fina!

#12 Visst är det svårt att se ibland, speciellt på bild =) Tack, han är lika mysig som han ser ut ;)