Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 908 ggr
LinaK
0

OT- Trevlig helg!

Önskar er alla en trevlig helg! Hoppas ni hittar på något roligt med era hundar 🙂

Själv ska jag göra ett personspår med Sigge imorgon tänkte jag.

Vad ska ni hitta på i helgen annars då?

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Elverpige
1

Vad kul med spår!

Imorgon ska jag och min grabb på utställning, det blir hans sista valputställning och vi hoppas att det går bra 🙂

Trevlig helg till alla som läser!

linn8
0

Vi ska ev träna lite agility beror på väder:) annars så ska matte till gården och sköta djuren.

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Fridaaaa
0

Trevlig helg!🌺

Kommer att ta det lugnt, gå lite längre runda/rundor med Lillan (så får sambon ha Roxy), ev miljöträna och socialträna Roxy,🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[tk1971]
0

Ha det så trevligt allihopa 👋

Själv ska jag nog träna en hel del med Fia, särskilt på kontakten. Det börjar dra ihop sig till utställning snart 😮

Falathrin
0

Utöver prommisar blir det nog lite tricks med Milo!

Trevlig helg!🐶

Life is better with dogs.

Michaela-N
0

Undrar vad jag ska hitta på i helgen! Ska ta i tu med päls- och klovård nu i kväll i alla fall. 

Trevlig helg!

tjoopa
0

Trevlig helg :) Jag och sambon ska bjuda över mina systrar med deras respektive på middag och my/filmkväll imorgon. En och annan långpromenad ska vi nog också hinna med om vädret tillåter ;) Hittills har det vräkt ner snö i 2 dagar så man får väl hoppas på uppehåll och kanske lite sol i helgen? ;)

[Lillmatten]
0

Jag ska öva blodspår med Charlie, och så blir det väll några långpromenader också :) måste ta vara på de få ljusa timmarna som årstiden bjuder på :P är så deprimerande när man åker till skolan innan det ljusnar och kommer hem när det är mörkt igen :S Så vi ska verkligen försöka att vara ute så mycket det bara går i helgen! :)

Trevlig helg på er!

[fantasi]1
0

jag är för en gångs skull ledig hela helgen så jag ska passa på att städa, diska och tvätta ;)

jag hade mer än gärna dragit på mig ryggsäcken och begett mig ut i skogen 07-19 med jyckarna men lilleman är ju skadad så det blir 10-15 minuters koppelpromenader istället :(

trevlig helt på er alla 🌺

Sugar Mist
0

Vi åker kanske till klubben, ska klippa klorna på Opsis och klippa pennys nos och tassar och bak, annars blir det inte så mycket. Kanske lite Personsök också, men vi får se.

-

Kelin
0

Hålla ett gårdsläger för barn. Dock får bara ena hunden följa med, den andra tycker barn är lite för oberäkneliga! Har viss förståelse för det ;)