OT - drömmar
Haha inatt drömde jag att jag hade en schäfer! Och som endel av er vet så gillar jag inte direkt schäfrar.. haha han var iaf svart och hette "Lusen" (Hmm påminner lite om någons hund här på hif *vissel vissel*)
Från början var "Lusen" en häst som jag höll på att longera men sen förvandlades han till hund. Det stoppade iofs inte mig utan jag fortsatte bara med mitt longerande. ^^
Nåt annat som hände i drömmen var att min kompis Sofia hade en kattunge med två huvuden.. inte kan väl det ha att göra med hunden med "två nosar"?
Eros var också med en sväng inne i stallet fast han gjorde inget särskilt utan gick mest bara omkring. Kanske skulle passa som stallhund? ;)
HIF nästlar sig in i mina drömmar! Ett tecken på att man kanske borde skaffa sig ett liv? ;P
Någon annan som har drömt om någon/något på HIF?
Nä, inte drömt. Men jag har varit ute sent med ett fånigt flin i ansktet och kallat Alfons för Alex! Illa nog!
Hahahaha
hahaha d va nog Lusse som va me i din dröm =) han kallas ju för Lusen =)
Haha jäpp, mitt undermedvetna måste ju alltså tycka om honom ;) Han är ju fin minsann.. har du prövat att longera honom nån gång? Han var en hejjare på det i drömmen haha
hahaha nee kanske borde prova o longera honom =)
Hahaha.. Ja Eros trivs med hästar, så det stämde ju ;)
På tal om longering.. Hade Eros i en sådan lina på gården hemma hos min moster en gång, sedan pratade jag om det med min andra moster och fick hjärnsläpp och kunde inte komma på vad det hette (longeringslina)
-Ja, men du vet en såndär lång lina man har till hästar… Hmm… (tänkte så det knakade). Jo! Jonglering!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Ungefär som när jag inte kom på vad plattång hette. Tja, hårplattare