Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 1858 ggr
Faxlin
0

Råkade kissa på golvet, slogs ihjäl

En stackars liten försvarslös samojedvalp mötte sitt öde i en människa som inte skulle haft hund.

Läs om ni vill. det är djupt tragiskt.

http://boras.expressen.se/nyheter/1.788573/rakade-kissa-pa-golvet-slogs-ihjal

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

Jag får nog enligt lag inte tala om vad jag hade gjort med den idioten om jag fått tag i han!!!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Alex
0

Fy vilka vidriga människor det finns…Gråter

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Karmatarerskanise
0

Samma här. Åååh blir så förbannad på folk som gör så! Fyf*n, tänker bara på hur rädd hunden måste varit och smärtan den känt!!!!!!!!!!!

Lotta
0

Hrmmmm…Här kommer det vare sig ni vill det eller inte….förbannade j***ja idiot, skulle man få tag på en sån och hade ett basebollträ med sig så skulle jag garaterat använda det. Hur i hela h-vete kan man göra nått sånt…om man köper en valp så lär man väl fatta att dom inte är rumsrena, det var väl inte den där idioten heller från början Skrikandes

kerstinjoh
0

är det inte skottpengar på sån't folk?

Alex
0

#4 Var ju inte hans valp, utan hans flickväns.. Undrar om hon fortfarande är hans flickvän..? Fundersam

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Liss
0

usch, jag skulle inte läst de där.. började gråta:( ser hunden framför mig utanför porten:'(

Jag får ont i magen, hur kan en person göra de där och må bra med sig själv?! Hur kan en människa tro sig så över ett levande väsen!! Hur kan man se hur illa man gör en hund och bara gå därifrån!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnneN
0

Han är ingen människa utan en ond varelse som inte är värdig att existera!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Liss
0

Jo de är sant!.. de är faktist läskigt hur många odjur de finns i världen egentligen:(

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Tesan
0

Jisses, man skäms att vara manniska ibland…….

Finner inga ord, vad tror man om en 3mån valp..

Lotta
0

Spelar ingen roll om det var flickvännens måtte idioten ruttna i h-vetet. Hoppas tjejen bollade honom framför en ångvält eller nått…

gejsa
0

Helt sjukt alltså. Förstår inte hur man är funtade eg. Att ens komma på tanken. Fy fasiken.

[Vargnatt-]
0

Hur fan kan man göra sådär mot ett djur?! Den där förbannade killen borde få gå igenom exakt samma behandling!!!!

SaraC
0

Efter att ha läst huvudinlägget och era reaktioner klarar jag inte ens av att läsa artikeln.. Hoppas verkligen att han får sona sitt brott, men det är väl säkert en önsketanke..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Lotta
0

Läs det inte Eros…det var nog tur du inte gjorde det :(

SaraC
0

Blir alltid lika ledsen när jag läser något sånt här.. Djur och barn, det mest oskyldiga som finns. Jag förstår mig verkligen inte på dessa hemska människor..

Lotta
0

Jag blir och både arg och ledsen när det gäller barn och djur…dom kan ju för 17 inte försvara sig…

SaraC
0

Nej, det är så hemskt :( Om de iaf kunde få ordentliga straff, men tyvärr verkar ju det omöjligt..

Lotta
0

Jag tycker det är så dåligt, när ska vi få ett riktigt straff för sånna där idioter. Det är lika med dom här j-la pedofilerna…dom kommer ut och bor granne med en, vad är det för j-la samhälle, man är aldrig säker. Min yngsta dotter råkade ut för en när hon var 4 år som tur var hann han inte göra nån skada…men hon vågade knappt gå utanför dörren på flera år…nej usch vad hemskt, djur och barn som far illa deras förrövare skulle straffas stenhårt så är det bara…

Verra
0

Det borde vara det iaf…

TinaH
0

jag skulle vilja göra samma jävla behandling på honom och binda han på torget så folk fick stå och spotta och rappa honon!!!!! Skrikandes

Jag ser SVART!!!

Är det klös i han flickvänn. så hopps jag att det är en föredetta filickvänn idag!!en sån skulle ju bara skära pitten av, UTAN bedövning!!!

Det är som utlänningarna här, dem kastar sten STORA sten på Tyson, när han ligger och sover i trädgården…….Gråter
Tyson har inte vett och säga ifrån heller, för han är för snäll….

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Diezel
0

det är skandal att det finns såna människor… blir arg  bara av tankern på det….grrrr :(

Malin-A
0

ne fy =( stackars hund…

Heda
0

Fy så fruktansvärt,kunde inte läsa klart, man blir så förbannad när sånt här händer, försvarslösa djur/:

Persifone
0

Har inte varit så här förbannad på länge!!!

Snart kommer tårarna, Jävla idiot!!! ett år? va fan är det för jävla straff?!!  Jag tycker att dödstraff är en bra ide ibland, FAN va jag är förbannad… Nä, måste lugna mig…

Vi samlar ihop alla människor här, så tar vi honom när han kommer ut! *hade varit kul*

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

GroenendaelGirl
0

NACKSKOTT!

Yessica
0

Usch vad hemskt! Dumma människa. Sånna borde verkligen inte få ha hand om djur!
(har inte läst allt ni skrivit, så vet inte om jag missat ngt viktigt.. )

Ha en bra dag!

Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi

lill-jarven
0

Gråter Jag blir så jävla arg och ledsen av sånt här.. fan man vill ju bara strypa killen och samtidigt köra över honom med en lastbil + sparka honom i skallen. Jävla idiot