Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1036 ggr
dinamnam
0

Astra hundar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har redan tidigare gjort ett inlägg om detta men såg denna videon nu precis och började står gråta för dessa djur. Hur kan man ens, bryr mig inte ett skit om mediciner till oss människor. Jag lever hellre utan i sådan fall. Fy fy fy till alla dessa människor fy vad jag hatar detta.😭

Med vänliga hälsningar 

dinamnam
0

Ingen som ska kommentera? Trodde det skulle strömma in med kommentarer :0

Med vänliga hälsningar 

[Bolten]
7

Känner väl att de ingen finns någon poäng att kommentera de, vad som skrivs på hundar.ifokus kommer inte hjälpa hundarna.

Djurälskaren87
1

det är fruktansvärt och jag lider med dom stackars hundarna, hade ju protester i göteborg nu i somras men antar att de inte hjälpt:( det komiska är att vdn på astra själv har massa hundar och djur hemma, så man hade ju hoppats på att han var en bättre djurvän än såhär.

Mysisa
0

Hur mycket av det där var från Astra? Astra hundarnas öde är redan för sent för att ändra….

minavitas.wix.com/kennel

dinamnam
0

Förstår att det inte går att ändra på saken. Däremot så blir jag förtvivlad över hur dom tar HAND om djuren..för dom ser inte ut att bli behandlade bra !

Med vänliga hälsningar 

SuperLimm
2

När jag hade praktik i en månad nere i Lund blev hundarna väldigt bra omhändertagna. De fick alla gå ut en gång om dagen och rusa av sig rejält. De blev aktiverade med matsök osv varje dag. Om man ville fick man koppelträna hundarna och träna annat i ett lekrum. De hundarna där hade det iaf då mycket bättre än många hundar i svenska hem som sitter ensamma hemma hela dagarna och bara får någon liten promenad på kvällen. Dessa hundar hade sällskap hela dagen och på natten brukade vaktpersonalen gosa med hundarna om någon av dom var vakna. Nu är det några år sen jag var nere i Lund på praktik men så länge tjejerna som jobbade där då jobbar kvar så har de hundarna det bra. Där hade de bara tikar och de flesta fick springa omkring dagtid och leka ihop. Alla hundar sprang själva upp på undersökningsbordet och ville vara först när det skulle hända saker. De blev ordentligt hälsoundersökta varje vecka, vilket många andra sällskapshundar aldrig blir. Då hade iaf de hundarna det väldigt bra tycker jag :) (Jag var där 2007 har jag för mig)

Mvh Linn