3 årig schäfertik
hittade denna annons på blocket.. http://www.blocket.se/vi/12298570.htm?ca=1_8_s och gissa någon som är sugen på att skaffa en till hund, och just en schäfer är jag suuuuuper sugen på att skaffa. hade lätt kunnat skaffa denna donna men pengar är ju ett problem. plus att jag har inte fått tag i en lägenhet ännu. vill ju ha en hund då som jag kan tävla lydnads, bruks och sådant. dock så är min mor på väg till belgien och ska hämta hem en schäfertik som heter Hilka så om jag smörar tillräckligt för mamma så kaaanske jag får ta och träna med den hunden.
fan, jag är helt snurrig i bollen just nu.. är sugen på en till hund, men vet inte hur det blir med nikita, söker lägenhet men det finns bara bostadsrätter i denna stad :/

Ohh, be din mamma att let reda på en friröntgad tik som jag kan ta in i min avel. Passande ålder vore två tre år. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Är du back in buisness Åsa? ;)
#0 Haha, jo sug efter en till hund känner man nog alltid :) Men det är väl perfekt att träna andras om man inte har möjlighet att skaffa en till själv :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#2: haha, nej egentligen inte. Menchansen att hon verkligen skulle ramla över en sådan tik och ta hem den åt mig är typ rätt minimal :-)
Audiatur et altera pars

#1 Detta är hunden min mor ska hämta hem, hon är tränad och tävlad av sonen i familjen och han är 14. Måste säga att han har gjort ett förjävla bra jobb. När hon kommer till Sverige kommer hon vara parad med Hasko v d Mohnweise

#4: Wow vilken hund. Visa inte valpis bilder där sedan. ;-)
Audiatur et altera pars
Förlåt om jag frågar, men är detta en hund som har räkstjärt? Hunden som din mamma ska ta in då alltså.
#6 Jag tycker då iaf inte att "Hilka" har så mkt räkstjärt för att vara schäfer.. och jag är kritisk ^^
#3 Man vet aldrig.. ;)
#4 Kanonfin schäfer!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Kan inte annat säga…AVIS!!!!!! =)))

#6 Nej faktiskt inte, även om det ser ut som det. Har sett video snuttar med Hilka och där står hon inte med ett bakben längre ut. och det brukar ju oftast bero på hur hunden står.
För dom flesta hundar får en sk räkstjärt när dom står på det sättet Hilka står på bilden. Men jag tycker iallafall hon är kanon fin.