Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1290 ggr
[MinIda]
4

Idas bildtråd :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, tänkte göra en bildtråd för Ida då jag sett lite andra bildtrådar och fick en sådan lust. Fotograferar med en liten och (dålig) uthållig kamera. Så mina bilder kanske inte är världens finaste, men är oerhört nöjd med vissa av dem. 😃

Så nu startar jag min bildtråd. 🙂

[MinIda]
3

Höstlöv ❤️

[MinIda]
4

Du och jag, förevigt 🌺

[MinIda]
2

Livrädd för att vara i vattnet. Älskar att göra mig livrädd genom att balansera på kanter ner till vatten. 🥵

[MinIda]
1

Påväg hemåt då min pappa ringer och säger att vi inte ska röra oss där vi är just nu, för att en aggressiv björn rör sig i trakterna. Gissa om det blev fart på min kompis och jag. Till på köpet hade vi tjockisen med oss, som har problem med foten. Så.. Det blev att lyfta upp honom och sedan springa hemåt. Livrädda, jo. Dödade, nej. Men läskig upplevelse. Så sedan satt vi på hundgården resten av tiden, busade lekte och höll på. Artikel om det hela.

[MinIda]
0

Här är tjockisen (Som vi vet är överviktig, och vi försöker allihopa få ner honom i vikt, någon som skötte om hundarna då sinikka och dom var bortresta kunde inte säga nej till honom..) och min kompis som jag var med idag till hundgården, även vi som rusade då pga. björnen.

[MinIda]
0

Tror också att hundarna på hundgården kände vittring. Stod och skällde som tokar mot hållet där den sägs ha hörts. Sedan fick vi uppgifter och att den var vid en spånbana, och den är cirka 200 meter bort från hundgården. Dock så är den ju rätt så lång men enligt uppgifterna så sägs den ha varit vid det området närmat hundgården. Lääskiigt. 😮

Min pälskling har blivit flera gånger modigare än vad hon var förut. ❤️

[MinIda]
1

Tuffingen. :)

[MinIda]
1

Modig

[MinIda]
0

Snygg pose 😃

[MinIda]
0

Vår pussgurka här på hundgården. 😃

[MinIda]
0

🙂

[MinIda]
0

Fint ställe 😃

[MinIda]
2

Ida skulle testa vara vegetarian. Men hon hittade inget som passade hennes smak. 😉

meerschweinchen
0

Härliga bilder! Gillade bild #2, charmigt 😃

Mvh Sabine

LinaK
0

Jätte fina bilder på Ida 🌺

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[MinIda]
0

Å tack. Hade helt glömt bort den trots så kort tid. 😃❤️