Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 2089 ggr
HNordlander
1

Lekkompis i Gävle?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag efterlyser kompisar åt min Golden Retrievertik som är snart åtta månader. Vi saknar någon att busa eller kanske gå skogspromenader med… Kanske det finns någon här? 

/Helena

Qepta
1

Vi bor i Gävle. Har en Tervueren på 2,5 år. Kan ha svårt med andra hundar vid möten men leker jätte fint ihop med andra.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

HNordlander
0

Vill du träffas någon dag så kan vi prova släppa ihop dem? Jag bor mitt i stan så antingen i någon hundrastgård, eller om du vill åka ut i skogen? Hälsningar Helena

Qepta
0

Jag bor rätt centralt jag också. (I början på Brynäs)
Absolut, säg till när det passar dig.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

HNordlander
0

Då kan vi ju ta rastgården på öster kanske? Jag kan fredag förmiddag eller eftermiddagar nästa vecka?

Qepta
0

Absolut. Vi kan gå en sväng först så att de får lära känna varandra innan vi släpper ihop dem.

Fredag funkar fint för mig, har ingen skola då. Vilken tid ungefär och vart ska vi mötas upp?

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

HNordlander
0

11 passar mig. Vi kanske kan ses vid parkeringen på Gävle strand och gå bort till rastgården?

Qepta
0

Vilken parkering? Har inte så stor koll på Gävle strand. ☺️

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

HNordlander
0

Tänkte om du kommer från Brynäs så går du väl över bron, och så kommer fullriggaren på vänster sida sen är det en parkering där bakom. Vet du då? :) annars ses vi vid rastgården, det funkar lika bra för mig :)

Qepta
0

Vi kan ses vid rastgården så kan vi gå en liten runda innan vi släpper ihop dem. 🙂

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

HNordlander
0

Okej, då ses vi där imorgon klockan 11 :)

[[Boris Sager]]
0

Ta gärna kameran med er, så vi får se hur de funkar!😛

Jag har bott i Gävle förr, bor ibland i Valbo, men är inte där nu. Har Schäfer, 3 år.

Qepta
0

Jag kan absolut ta med en kamera. Kan dessvärre inte imorgon fm. Har ett möte imorgon kl 10. Så vi får träffas nästa vecka TS. 🙂

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

Qepta
1

Vi har träffat Helena och Charlie 2 gånger nu och hundarna fann varandra direkt. Finns bilder på min blogg från den senaste gången vi sågs. 🙂 www.Izor.blogg.se

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se