Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1078 ggr
[elmaek]
1

22 oktober - morgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon! ☀️

Ha en bra dag allihopa! 🙂
Själv blir det som vanligt ungefär 9-10 timmar på dagis för Mollys del medan jag arbetar.. sedan åker vi vidare mot pojkvännen då jag är ledig imorgon. (Lägger in en bild på Molly som plååågas.. först var hon ifrån mig i 24 timmar och när jag kom hem igen plågade jag henne lite mer, man får ju inte ta godisen förrän matte säger till!)

Kram!

LinaK
0

Söta Molly 😍

Här har vi haft sovmorgon idag, skönt med hundar som inte bryr sig om man sover lite längre 👍 Idag blir det nog inte mycket utevistelse om vädret fotsätter som det gör: REGN! Så det blir väl lite aktivering inomhus och lite städning för min del.

Trevlig dag allihopa!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Fridaaaa
0

#0 Molly är så charmig hihi 🌺

Sitter i skola på föreläsning. Inte på hugget idag, megatrött, men får kämpa på 😛

Riktigt höstväder ute, hoppas att det blir bättre väder i veckan men ser inte så ljust ut tyvärr….

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

felzena
0

Vilken söt nakenfis. Jag jobbar idag men slutar om en timme så då blir det ut i skogen och lägga spår annars har jag inga andra planer för idag. Ha en bra dag allihopa.

Värd på jakthundar Medarbetare på hundar
~Ju mer man ser av människorna, desto mer uppskattar man sin hund~

[fabienne]
2

Söt-Molly. 😃 Jag håller på att söka jobb, som vanligt. Nu ska jag ta en paus och äta och sen aktivera Colle lite. Vi ska gå ut på gården och träna lite rallylydnad och tricks! Hög tid att lära honom vara stilla och ha en tomteluva på huvudet så vi kan få ett fint julkort. 👍

Ha en fin dag alla! 🌺

Sugar Mist
0

Jag planerar lite inför en sak, storstädar och råttsäkrar rummet och äter nutella. Jag tänker inte gå till skolan under veckan då jag riskerar att bli nerslagen och det tänker jag inte utsätta migsjälv för.

Ha en suuupertrevlig dag alla!

-

[_annaH]
0

Idag regnar det, igår hade vi snö. Det tyckte Dexter var såå kul så fort skorna åkte på.

Men när de regnar så vill han inte ens ta ett steg utanför dörren. Så idag kommer vi spendera dagen inne och hitta på något :')