Godmorgon 10/8
jaha då va d fredag o sista dagen på denna veckan =D.. o jag känner att jag knappt har tid o sitta vid datprn längre.. e så himla trött på dagarna när jag kommer hem.. men jag finns ju här kanske bara inte syns lika mycke… hoppas iaf at allt är bra med alla… nu är det helg o jag kan sitta lite mer vid datorn =D
Godmorgon Malin o alla andra!
Är hemma på en kort mellanlandning! Om ni bara visste vad det kan vara gott med ett badkar. Så är det lite dåligt med affärer på vischan.
Men snart bar det i väg igen och jag har lovat Alfons ett morgondopp. Denna gång har jag kameran med så att jag kan bevisa att denne vattenrädde hund har blivit stor o modig!
ja va kul med en kamera.. kan du inte ta en bild på torpet också =)
haha volvo e bra =)
Oj, kort kommer.
Ska bara plocka bort alla råttfällor, elda upp allt skräp, jaga bort sorken, skrämma iväg fladdermössen, plantera nya blommor, ta av mig förklädet och hucklet och sätta på mig en peruk!
Hörs på söndag!
trevlig helg allihop!
Äntligen ser man lilla Malin och Kerstin en liten sväng, ibland tror man ni gått och blivit osynliga,,,jag saknar er 
Vilka snygga racerbilar ni har…är dom till salu? Eller kan man byta mot bättre begagnad gubbe 
Kerstin har du köpt nu peruk eller är det en ny?
jag saknar o va här inne mycke jag me =) men jag tittar ju in iaf varje dag =D

Kommer att ha abstinens efter HiF då jag börjar plugga och inte kan sitta här hela dagarna =/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag kan tänka mig att det blir mindre för alla nu när semestrar och skollov är över. Usch vad trist det kommer bli =/ Vi får väl försöka träffas här ute en sväng här ute på kvällarna och kolla av läget med varann =)

Kommer givetvis att skika in på kvällar och helger, kan ju inte vara utan mina underbara vänner här =)
_**/Mvh Anne
Det kommer nog bli jättesvårt att slita sig på kvällarna för att ta sig till sängen, jag vet att jag blir sån iaf. Jag kommer defenetivt inte klara mig utan er =)
ja d måste vi ju, o så är det vinter o man har inte så mycke för sig ändå ju =)

Precis sen har man ju höstlov och jullov och en massa annat
_**/Mvh Anne
Hahahaha ja ni ja, det är jag för gammal för ;) men att sitta uppe på kvällarna är jag inte för gammal för hehe

haha man blir aldrig för gammal för nått
_**/Mvh Anne
Är alldeles för ung till sinnet för att fatta att jag börjar bli gammal i kroppen ;)

Haha så länge man har barnasinnet kvar så e man inte för gammal
_**/Mvh Anne
Näpp precis….jag kommer nog se ut som Tina Turner när jag blir äldre på dansgolvet *ASG*

Haha de låter skoj =)
_**/Mvh Anne
För dig ja som har hundra år tills dess *ASG*

haha tror inte jag blir 125 år
_**/Mvh Anne

Natti natti säger jag i stället för godmorgon. hihi