OT Vilken underbar helg!
Min helg ser ut som följande:
På söndag kl 16 ska vi ha födelsedagsfika hemma hos oss. Jättekul, med släkt och några vänner som ska komma.
Idag har jag en lägenhet som är KAOS!! Vi håller på och gör om vardagsrum och hall. Så vi har tömt allt (möbler, palmer, blommor mm m.m) ifrån vardagsrum/hall och ställt in i alla andra rum. Det är fullt överallt. Vi kommer inte ens in i kök och sovrum längre. Det är tapetbitar, slipdamm och byggnadsplast överallt. Färgburkar, spackelburkar, spackelklet m.m m.m ÖVERALLT. Vi har massor av slipning kvar, vi ska måla sista omgången på alla väggar i båda rummen, vi ska slipa lister och måla i båda rummen. Vi ska åka till IKEA och köpa alla de nya möblerna och sätta ihop dem, köpa ny plasmatv och sen ska sambon hinna jobba heltid under helgen. Själv ska jag på ett annat kalas under lördagen. Vi har dottern 2 år som springer runt bland färgburkar och så två schäfrar. Dessutom har vi sagt ja till att vara hundvakt åt våra vänners rottis. De ska på bröllop och har ingen annan, så självklart ställer vi upp. Våra hundar fungerar bara halvbra ihop så det gäller att hela tiden ha koll.
Jag hoppas verkligen vi hinner och att alla möbler finns på ikea och inte är slut.
Någon mer som ska njuta av en lugn helg?

och så sitter man här….. 
ojoj d va inte lite o göra… undrar hur sjutton ni ska hinna allt.. men du får väl varna gästerna om att d ser ut lite tycker dom d ser för hemskt ut är det bara att dom börjar hjälpa till.. =) brukar säga så till vänner som kommer, tycker ni det ser stökigt ut får ni städa =D

Här blir det ganska lugnt i helgen ska kika på en inoff utst på söndag
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Åhhh huaaa det där låter som ett mindre kaos, jag kan ju säga att det är tur jag inte är där för då har du fått tuppjuck på mig…det finns ingen som kan stressa som mig…på jobbet säger dom att jag gett stressen ett ansikte 
Själv har jag funderat på att gå ner på stan en sväng i morgon, det är cityfest här sedan i onsdags…har igentligen igen större lust men det har gubben så jag får väl offra mig 

Haha lycka till! Bäst att du stänger av internet och börjar jobba. *fniss*
Själv ska jag njuta hela helgen. *asg*
Så var Gejsa tillbaka Hhahaha retsticka där….men du har ju gjort dit ;)