Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 826 ggr
[_annaH]
0

Kissar på samma person

Dexter har börjat med en konstig grej, varje gång min bror och hans nya flickvän kommer över så kissar han på hennes ben. Trots att han precis vart ute och kissat. Det är bara på henne han gjort så, ingen annan…

Varför gör han det?

[Teddies matte]
0

Eftersom hon är ny kanske han blir lite extra till sig, eller lite nervös, då brukar en del hundar kunna "kissa på sig"/kissa på människan det rör sig om.

[Tess86]
0

Vår ena hund kissar i sängar som min syster sovit i. Skade är tre år gammal nu och har känt min syster sen hon var valp. Hon har aldrig kissat inne sen hon blev rumsren som valp men i hon har kissat i sängen både i mina föräldrars gästrum, i vår sommarstuga och i gästrummet hemma hos oss där min syster sovit. Skade tycker om min syster, blir glad när hon träffar henne och beter sig inte annorlunda mot henne än mot någon annan hon känner, t.ex. min mamma. Ändå är det bara där min syster har sovit som det ska kissas.

Tjeja
0

Låter som att han gillar henne tänker jag, vill liksom markera in henne i flocken eller nåt? 😃

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[_annaH]
0

Okej. Ja det kanske är så då som ni tänker :) Hon har även en hund som hon alltid har med sig, en Chihuahua hane. 

Vi får helt enkelt hålla koll varje gång han går nära henne 😉