Hundtidningar
Vad tycker ni om olika hundtidningar?
Jag får ju en tidning från Kennelklubben, men där är man så inriktad på tävlingar och föreningsliv att den är tråkig.
Är nog bara spalten från veterinären som jag läser. Onödig tidning, men den ingår i medlemskapet.
I dag fick jag ett erbjudande att prenumerera 6 nummer för 198:- på Härliga hund. Har inte bestämt mig ännu, mest för att på deras hemsida stod det 225:- i stället. Skrev till dem, får se hur de svarar.
Hälsningar Göran/.Värd för pensionärer/ifokus. Författare till "Konsten att leva billigt och må bra" samt "Mystiska träd"
Jag tycker om Hundsport, intressant att läsa
-
Gillar också hundsport. Mycket intressanta artiklar och roligt med alla ringrapporter. Ursulas kåseri är ju superhärligt också. Samt länsspalterna.
Brukshunden man får ifrån SBK tycker jag däremot är rätt tråkig. Kan finnas intressanta artiklar då och då.
Övriga hundtidningar som tex härliga hund mm intresserar inte mig.
Härliga hund är nog en tidning man skall ta med en nypa salt, kan vara kul att bläddra i ibland men den är inte så seriös och ofta en del felaktigheter.
Vad gillar du att läsa? Kan ju vara lika intressant om inte mer att läsa andras hundbloggar om man gillar att läsa.
Jag tycker hundliv är bättre än härliga hund.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.