Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2897 ggr
Ebbizliniz
0

Julklapp till hund!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! rubriken säger allt, vet ni saker som man kan köpa på internet till sin hund i julklapp? vad brukar ni ge i julklapp? (om ni nu gör det.) 

vad brukar era hundar gilla för saker?  min dansk svenska gårdshund älskar bollar som piper men hon tuggar sönder det som är ovan på, alltså luddet! jag skulle liksom vilja ge henne en låda med olika saker i julklapp, så tipsa gärna! ❤️ Detta är Lina hon är ca 4 år och är väldigt aktiv , vi går på agility tillsammans och det är jätteroligt!

Wezza
1

Smiley (schäfer) (2,5 år) brukar få leksaker, tuggben, godis och kanske lite kläder :) Suzette (papillon) (13 år) får bara godis, möjligtvis en fotboll (som hon ska få i år) :)

Medarbetare på Hundparkour.ifokus

Hiro
2

Norrbotten älskar paket och ifall något luktar gott så måste man ställa bort dem för hon går iväg med dem haha. På födelsedagar blir hon jätteavundsjuk haha.

Jag brukar slå in flera ben, vissa med bara papper på och en rejäl tejpning och vissa i kartonger som är tejpade och hon går lös på dem då hon fått tillåtelse riktigt kul att se. Hon har även fått någon större godis också men ben är roligast. Innehållet för henne är inte så jätteviktigt så då jag vet att det är någon oöm sak i ett av mina paket så brukar hon till sin glädje få öppna det åt mig :)

Jetaime
1

Aktiveringsspel/leksak och tuggben kommer nog Zuki få :).

Ebbizliniz
0

Okej! Tack så jätte mycket för svaren, det uppskattar jag verkligen. 😃

[Lillmatten]
2

Vi brukar slå in varsitt grisöra till alla hundar så får de öppna paketet själva, vår förra hund älskade julafton och var minst lika förväntansfull som barnen när det knackade på dörren ;D,men min farbrors Tax var helt hopplös. Om vi lade alla paketen under granen öppnade hon alla i jakt efter sitt grisöra…  ;P ( även om vi aldrig lade hundpaketen där)

[MyCassie]
0

Leksaker eller ben vanligtvis men i år blir det nog mattes hemmagjorda och mycket uppskattade hundköttbullar som steks och serveras lite fint till hunden.

TjockaBerta
0

De får något som går att äta och något som går att leka med.

>>>Malum domesticum<<<

Loveradio
1

Nånting att äta/tugga på uppskattas alltid här hemma. Så ett stort smarrigt ben brukar han få och nån rolig leksak.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

htt
1

Om din DSG är lika frusen som de flesta jag känner så hade jag satsat på ett varmt och gosigt vintertäcke ;) 

Gud vad fin hon är! 
Får man fråga vart hon är ifrån?

nitisen
0

Minns att när jag var liten gav vi julklappar till våra Tollare. Det spelade inte så stor roll vad de fick för de sket fullständigt i det, det var själva öppningen som var det roliga. Slutade med att vi fick fråga alla : "Är det något ömtåligt i det här paketet?" Var det inte det fick hundarna öppna. 🙂

Min hund kommer bara vara runt 15v. vid jul så han får nog ett halsband eller koppel som passar då han blir lite större. Han är ju få en hel del uppmärksamhet då mina föräldrar inte vet än att jag skaffar hund, mina syskon vet, så blir roligt då jag och sambon kommer hem över jul med en bebisvovve. :)

Jax <3

[Forest]
0

Något ätligt gott ben väl inslaget sen är det leksak dom får varsin. Saker som kanske inte hundarna gillar alla gånger som trimmer,kläder mm är något som åker upp på min önskelista. Här kan vi inte ha paket under granen eftersom Enja tror att alla paket är hennes, så för slippa få uppslitna paket så tas bara julklapparna fram lite för njuta av dom när vi sitter och äter och inväntar julklappsöppningen. Hundarna får sina goda ben först så är dom underhållna ett tag :) Sen får dom sina leksaker när andra får sina.

[Fridaakafrodo]
0

Min Milo brukar få ben/ något gosedjur fast han tycker nog mest om att bara öppna. I år ska jag nog ge honom någon form av gobit, kanske någon aktiveringsboll eller något.

[[Boris Sager]]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

O, jag längtar nästan efter julen, trots att jag inte gillar massor av snö.

Om det inte blir massor av snö ska vi fira jul på torpet och vovvarna ska få öppna sina paket med leksaker och godis (Kong & köttbullar). Men det roligaste är nog själva öppnandet.

Sen blir detsedvanligt fotograferande, som Boris älskar!😃

Allumania
0

Ett STORT ben, leksak eller ny säng o godis. Kanske några gram julskinka att smaka oxo. :) Missarna får EXTRA lyxigmat, leksak o godis. O något gram julskinka. (Jag ger knappt en msk/tsk julskinka per djur,ta det lungt)

FlutterShy
0

Ben, godis, kläder, sele, koppel, halsband är sådant våra hundar får i present till julen :)
Denna jul planeras nåt extra fint men har inte riktigt kommit på vad som skulle tänkas ges..

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

tetri
0

Smällkaramell fylld med godis 😃

feral jesus