O.T. God morgon 6/8
Morrn morrn på er alla hundtokar! 
Sitter just nu bara och väntar på att klockan ska bli 8:15 för då är det dags för mej att cykla iväg till syon och prata om studier. Har gått hemma så länge nu så jag tom ser fram emot att få plugga igen =P
Sen i em ska jag vara dagmatte åt Pepi, har ju saknat min "lille" daghund då han var på semester.
Vad händer för er idag då?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Godmorgon.. gick upp vid kvart i 6. o va på jobbat halv7. kom hem för en timma sen ungefär.. ska städa lite o så…

Nu e jag tebax =) Ska börja plugga den 20:e 
Tokig som jag är så kommer jag att läsa 500poäng på en termin och heltid är egentligen bara 400 poäng… haha jag e inte riktigt klok
_**/Mvh Anne

Godmorgon eller middag kanske man ska säga vid den här tiden. Har varit vaken längre men gick inte ut förrens nu här. :)
Ska rida i kväll på dagen är det för varmt. Ska vila min kropp efter gårdagens jobb. Phu, vad ont jag har.
Gokväll säger väl jag i vanlig ordning =) Själv har jag legat på stranden och stekt mig hela dagen…det var så varmt så volangen bubblade nästan hem av sig själv 
Att du var tokig visste jag redan Biobio…alltså inget nytt du kan berätta om din dag 
Malin jag klev upp kl. 10 det var såååå skönt
också raka vägen till stranden och åt frukost ;)
Gejsa har du fått sovit överhuvudtaget inatt efter ditt slit i går?

Haha jo jag vet att både jag och ni vet att jag är skvatt galen men nu har även syon konstaterat det =P
_**/Mvh Anne
Kan ju bara tänka mig vad hon tänkte…åhhh inte en till, eller nått sånt
Men jag är säker på att du fixar det galant 
Hade du det mysigt med Pepi idag då?

Jo han var hur mysig och lugn som hellst idag =) Tror han hade saknat mej för jag fick inte göra nånting utan att gosa med han och han brukar inte vilja pussas och kramas, hellst inte alls men idag var han super duper gosig =)
_**/Mvh Anne
Myspys hund, men hur blir det nu med honom när du börjar skolan? Skorpan är inte heller en sån där som gärna gosar mer en på kvällarna då är hon helt sanslös =) Men nu när det är varmt då sover hon bara, kan bero på åldern också

Vet inte hur det blir för han då jag inte kommer att kunna ha han på dagarna längre, hon får väl ev kolla om det finns någon annan dagmatte…
Jag kommer iaf att ha fortsatt kontakt med Pepi och Linnea då dom ju bara bor 2 trapphus bort och vi kommer bra överens =) Men jag kommer att sakna min "lille" dagispojke
_**/Mvh Anne

#4# Jo tack, jag sov som en stock. I dag fick vi hjälp med att tömma gödselstacken. Så du slipper komma Lotta. *ler*
Men gud vilken värme vi har haft i dag. Gjorde inte så mycket avancerat i dag orkade helt enkelt inte. Ska bli tidigt i säng i dag, jag blir så trött av värmen.
Biobio det är ju tur att du bor så nära honom, inte dumt att kunna träffa honom när du vill =)
Åhhh vilken tur man har ibland, men jag hade ingenting imot att hjälpa dig…det hade varit kul att skotta dynga en stund ;)
När vi kom hem från stranden buklandade jag i sängen och sov som en stock i 1.5 timme, man blir helt slut av värmen. Men jag är en sån där som älskar när det är varmt, ju varmar desto bättre =)

Där håller jag med dej Lotta jag är också en värmedyrkare men tycker synd om stackars Velvet som har så mkt svart päls, hon blir varm nästan för ingenting men på vintern då har hon för tunn päls så då fryser hon direkt
_**/Mvh Anne

Ja, då måste ni två trivas nu då. Jag gillar inte när det är så här varmt. Orkar inte göra något då ju.
God dagens!
Är hemma på en kort mellanlandning o upptäkte att det är ju den 7 i dag.
Hualigen, på landet står tiden still!

Jo det är rätt skönt då man är på landet, man har som inga tider att passa och man kan göra vad man känner för
_**/Mvh Anne
Jag och Mexx har vart och baaadaaaat :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

FUSK!!!
_**/Mvh Anne
Hihi ^^ Fast jag badade inte.. Stog på stranden och tittade på :P Men Mexx hade kul ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
#18 FEGIS!!!!!
Haha jag råkar bara inte vara överförtjust i vatten :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Både jag och Velvet är badgalningar men då det tar ca 30-40minuter att gå till badplatsen s klarar hon det inte i värmen =(
_**/Mvh Anne
Jag har badat hela veckan…såååå skönt, jag älskar soooommaaaarn, men Skorpan hatar sommarn numer, det är så synd om henne nu…hon orkar ingenting nu, hon vill inte gå hon vill inte bada. Hon ligger bara inne och flämtar :/

Stackare =/
_**/Mvh Anne
Inte lätt att vara hund, gammal, och inte gilla vatten ;)