Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 689 ggr
[helenal]
0

O.T jazg skämde ut mej lite...

haha.. satt utanför affären med hugo…så kom en tjej med en valp förbi.. en svart hund.. jag ba: åh vilket söt labradorvalp, hon ba: ÖHHH det är en amstaff.. hhaha en helsvart amstaff såg faktiskt ut som en labrador..

Hon muttrade och sa.. att Hugo va en råtta typ:S

AnneN
0

Haha så tokigt det kan bli ibland =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[helenal]
0

haha mm..:P

Lotta
0

Men Helena då…du kanske ska berätta det på våran tok tråd där vi tog upp vad tokiga folk sagt om VÅRA hundar *ASG* Tokfia labrador Räcka ut tungan Synd att man inte var med Skrattande

[helenal]
0

hahaa men den va SKIT lik:D men sen sdåg jag nr hunden kom närmare att de va en amstaff i ansiktet:) ägaren blev lite små sur:P den va bara 14 veckor så det e ju svårt att se;)

larossi
0

hahaha, när min cocker var liten, så frågade en tjej om det var en hund….. hahah, det var inte så roligt då…..men nu kan man garva åt det

AnneN
0

Haha vad skulle det annars ha varit för djur?

_**/Mvh Anne

Lotta
0

*ASG* Det kunde ju varit en råtta, man vet aldrig Räcka ut tungan

Faxlin
0

haha, inte lätt det där. jag gjorde en ägare sur när jag var på brukshundsklubben. Jag var där med mina tre schäfrar och en tjej kom förbi med en rätt så fin vit hund. Kunde dock inte placera vad det var så jag frågade ägaren vad det var för ras. Hon fräste fram svaret: -Schäfer

Hmm, det här var ca 7 år sedan men personen är fortfarande sur på mig.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AnneN
0

#8 jag tycker vita schäfrar ser så annorlunda ut mot vad "vanliga" schäfrar gör så jag har alltid trott att det har vart en annan ras och nu har dom ju blivit det =)

_**/Mvh Anne

[helenal]
0

hahhaha ojdå…:D

förra veckan när jkag va ute med hugo gick en gubbe förbi och röt åt mig.. du och din jävla RÅTTA snr gikc han bara förbi…

Lotta
0

Men Helena svarade du inte gubben nått då? Du skulle ha slängt ur dig att råttan har j-ligt långa vassa tänder och han tål inte sura gubbar ;)

[helenal]
0

nej jag hann ju inte.. för han gick jätte snabbt frbi.. vågade inte heller.. för va rädd att han va psykisk sjuk och kanske inte tyckte om små hundar å skulle göra hugo illa:(

Malin-A
0

haha för några dagar sen så va d två yngre killar som kom o gick förbi mig o Lusse när jag borstade honom, o så hörde jag do säga när dom gick förbi..

-fan vilken snygg pitbull hon har.

haha jag blev så full i skratt =D

AnneN
0

Hahaha de va ju inte ens likt!

_**/Mvh Anne

Malin-A
0

hha nee d va ju d jag skrattade åt… inte likt på en fläck ju =D

Liss
0

hahaha.. en långhårig pitbull? jo de vore ju den första.. :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Malin-A
0

haha ja o något stor kanske o något stora o spetsiga öron.. haha =)

Liss
0

neeh finns inte en endaste liknelse faktist.. känns som om unga killar kallar allt för pitbull nu.. väldigt tjat om de:P

Malin-A
0

jo dom har hört mycke om pitbull men vet inte ens hur dom ser ut.. lite så ungefär…

Liss
0

ja precis.. hihi, som ett gäng killar i förrgår. "ah shit vilken fint pitbull, är de en pitbull?" "neeh de är en dogo argentino" haha.. var ju tvungen att retas. han svara "ja men nästan en pitbull ju":P ehm..okej?

AnneN
0

Haha de e väl som å säga att en labbe nästan är en schäfer =P

_**/Mvh Anne

Lotta
0

Långhårig pittbull med med spetsiga öron och spetsig nos *ASG* Snyggt, har aldrig sett en men nån gång ska väl vara den första har jag hört Skrattande