Tips - Dollarstores blinkande halsband
Jag skulle vilja tipsa om Dollar Stores lysande/blinkande halsband för trettio kronor i varierande färger. Jag köpte två nyss till norrbottenspetsen och labben. Jag har inte använt dem än men de lös väldigt bra och trettio kronor är inga pengar även fast det kanske inte håller så jätte länge :) Har tyvärr inga bilder just nu men de fanns i bland annat svart, rött, orange och grönt. Man kunde klicka en gång på en kloss för att det skulle lysa, klicka en gång till för att blinka snabbt och ytterligare en gång för att blinka långsamt :)
Jag köper på Jula för ca 49 kr två stycken "armband" till människor. Gula reflex med resår och kardborreknäppning. Både blinkande och fast ljus. Till mina räcker ett halsband per hund, men på större hundar får man sätta ihop två stycken (enkelt med kardborren)🙂
Brukar hålla en vintersäsong med skogspromenader åt oss i mörker. Går att byta ut batterierna, men knappast värt det då det är billigare köpa nya😃
Finns även på Ebay hur billigt som helst, 10-15 kr och gratis frakt. Också tre lägen.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag köpte två såna här på Tradera förra året: http://www.tradera.com/item/342973/190295649/rosa-led-lysande-blinkande-hundhalsband-6-led
De är hållbara och syns bra och om man använder halsband i vanliga fall kan man ha kopplet i de här. De finns i flera färger. Batterierna höll hela förra vintern och de lyser fortfarande, plus att vi fick en hel radda med batterier till varje halsband, ca tio stycken. Men det var en annan säljare vi köpte av då. Vi fick halsbanden för ca 25 kr styck inklusive frakten.
Jag har dessa själv hundarna har på sig västar och reflex på sina koppel men tackar för tipset :)
Det är hundhalsband jag pratar om, inte människohalsband :o