Hugo verkar ledsen idag...
Kan hundar som människor också vara lite ledsna vissa dagar? I morse ville han inte gå upp ur sängen jag fick släpa upp honom. Sen när vi skulle ut gick han och la sig igen så jag fick sätta på kopplet i sängen. Va ute hela dagen igår med honom så kanske därför han va extra trött- Sen efter morgonpromenaden gav jag honom levepastej, vilket han älskar men han ville inte ha utan gick och la sig i soffan. Nu ligger han och sover som en stock i soffan…
Träffade dock malin på promenaden de va trevligt:)

Jag tror att han antagligen är trött efter gårdagen, men visst kan djuren också ha bättre och sämre dagar precis som vi.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Klart även hundar kan ha bättre och sämre dagar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det kan väl mycket väl vara värmen som gör honom trött och slö :)
Eller så har han helt enkelt en dålig dag! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
hehe ja kanske han verkar grinig:) GRIIIIIN GUBBE! jag föröskte få i han vatten men han ville inte ha…..
men han kom iaf glatt fram o hälsade.. =) hoppas han piggnar till =)
Om det inte går över får du allt kolla upp det. Att han inte dricker e inte bra.

Hur är det med han nu då är han nå piggare?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
ja vatten är ju väldigt viktigt nu när det är sån värme ute.. va nere i stan nyss o temp. stog på 25 =/
Det är säkert värmen…Skorpan är precis likadan, vissa hundar orkar bara inte med värmen. Skorpan kan sova bort hela dagen och när jag ska ha ut henne på en kissis får jag släpa ut henne och direkt hon kissat tvärvänder hon =)
han har druckit mer nu och ätit så nu e han sig lik igen… faktiskt skönt när han va lat med;) Malin ska vi kanske ses imorn på en promenix?=)