(S) Agilityhinder
Har ett par agilityhinder här hemma som jag inte har någon användning för längre då jag ändå bara kommer att träna på klubben. Tänkte se om det finns något intresse för dessa.
Finns 10 slalompinnar, två hopphinder, en ring och en tunnel (platt i ena änden, tyvärr lite trasig här och var men man kan få med den ändå om man vill). Har varit ett sånt här kitt från början:
Kom med prisförslag (skulle kunna tänka mig en 500:- för allting). Säljer gärna allt till samma person.
Finns i Höllviken, sydvästra skåne. (endast hämtning).
Hanna_persson@live.se
eller PM:a
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Åhh, skulle vart himla intresserad men då man bor så långt bort från allting så.
#4 Attans då!
Samma som de övriga… över 100 mil för mig :/
Jag är intresserad, dock en bit för mig trots att jag bor i Skåne. Du kan inte mötas nånstans närmre eller så? :)
Sajtvärd på Collie
#8 Har tyvärr inte bil, och släpar med dessa på kollektivtrafiken gör jag inte, haha! Men var i skåne finns du?
Jag är också intresserad om dem finns kvar, finns i Skåne och kan köra ner och hämta i Höllviken, varit där nästan alla somrar fram tills släkten sålde sommarstugan ;)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Åh, okej! Bor i Kristianstad. Kan kolla upp om jag kan hämta.
Sajtvärd på Collie
SÅLDA! Tråden kan låsas/tas bort :)