Hurtta träningsväst
Någon här inne som har erfarenheter kring Hurttas träningsväst? Är sugen på en ordentlig träningsväst. Tips om andra märken mottages också med öppna armar :)
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Jag har Hurtta Motivation och älskar den! Funkar både sommar och vinter, praktiska fickor och snygg passform. Enda klagomålet jag har är att min ena ficka gått sönder… men det beror nog me rpå klantighet än dålig kvalité ;)
http://animail.se/hurtta-vast-for-lydnadstraning-svart-12578.html
Precis den jag har spanat in ;) jag är en M/L(stor byst, tvärr) och tänkte beställa en M, har sett lite överallt att dem är stora i storleken, och enligt tabellen skulle jag haft en s eller m, men eftersom jag har RA och fryser lätt tänkte jag satsa på en m, så af kan ha tjockare tröja under. Tror i det funkar?
Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…
Jag är lite över normalbygd skulle jag säga, men har liten byst, och bred över midjan. Brukar ha storlek 38-42 eller M/L beroende på märke och plagg. Jag har S på västen och den sitter bra. Kan få plats med tjock fleecetröja under. Så ja, de är ganska så stora i storlekarna. Den blir lite tight när jag kört underställ, ylletröja och fleecetröja på vintern :D
Jag ligger också på 38-42 upptill, s:en funkar kanske? Kan ju alltid returnera och byta ;) en s ska ju funka bra enligt måtttabellen ;) vågade bara inte lita på den utan att få en riktigt persons åsikt ;)
Ska dessutom försöka tappa lite mer vikt, håller på nu och ska tappa en 8 kg till är tanke ;)
Jag testade en Julius K9 väst som jag tänkte köpa =) Den satt bra och såg ut som hurttas västar, med lika många fack och sånt. Dock satt den bättre på mig än vad hurttas gjorde =)