Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1044 ggr
nlinds
1

Vad är det bästa ?

Ja, vad är egentligen det bästa just din hund vet ?

Melwin (bearded collie) älskar att mysa och freestyle
Aros (schäfer) ÄLSKAR Is och isglass över allt annat på hela jorden
Boss älskar när man kastar saker som han får hämta. Han blir som ett yrväder :)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

[[Boris Sager]]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Beroende på hund, men Dandie Mazetto älskar att INTE göra det, som jag vill. T.ex. gå promenader, när han bestämt sig för att han inte vill.

Celia

Bjallstal
0

Chippen - Mat!! Haha största matvraket som existerar Ruffa - vara lös vid havet och få simma efter bollar Nanoq - vara precis där jag är, blir smått olycklig bara man går på toa om jag är ensam hemma

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Elverpige
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det bästa min grabb vet är;

-När man kommer in efter en regnig promenad och han blir torkad med en handduk

-Att klättra/hoppa upp på saker

-Min bror

lisa90
0

Tyvärr får jag nog säga att det allra bästa min vet är att jaga kaniner^^ 

Istället för att jaga kaniner får han jaga leksaker och springa lös på väl utvalda ställen :)

Em_
0

Den ena älskar bollar, den andra älskar att springa fort, fort, fort och bli jagad. Gnaga ben och rulla i äckliga saker är också populärt.

[MinIda]
0

Att springa,springa och springa lite till. Att hoppa och skutta. Att bli belönad för något hon vågat göra/kan göra. Att vara lös och att träna något roligt (Såsom olika former av sök,Agility,Trix). Men även ibland är man ju på extra goshumör och vill bara krypa upp och gosa med skötmatte 😉

Lathundarna
0

På första plats - att träna. Och att träna. Och att träna lite till. Och att träna ännu mer 👍 På andra plats - bada. Och att bada. Och att bada lite till. Och att bada ännu mer. Och att vägra kliva upp ur badet så vi kan åka hem… 😎