Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 2953 ggr
Diezel
0

:(

hej jag har tidigare skrivit om att min hund kissat inne… har idag hos veterinären fått besked på att han har urinvägsinfektion…. så nu ska han gå på antibiotika i 10 dagar…så nu har jag ångest och grejor för att jag varit arg på honom.. det är ju inte hans fel ju… :(

AnneN
0

Det är inte ditt fel heller och du behöver inte alls ha ångest, det är inte alltid så lätt att upptäcka sådana saker på egenhand men du var ju ansvarsfull nog att ta hunden till veterinär.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lena1
0

just precis, du gjorde helt rätt som gick till vett….hoppas han blir kry snart ;-)

Faxlin
0

Klart du inte ska ha ångest. Nu har han fått komma till en veterinär och han har fått medicin. Snart har du en vovve som mår bra igen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Diezel
0

jag tackar så mycket för er uppmuntran men jag mår ändå dåligt av att jag inte tänkt på det tidigare…utan att folk har behövs sagt till mig att det kan vara så… :(

LiLi
0

Hanna hade också urinvägsbesvär när hon var valp, och jag förstod inte varför hon inte blev rumsren. Efter att jag varit med henne till vetten mådde jag så dåligt över att jag inte fattat nåt tidigare. Men hon verkar inte tycka mindre om mig för det, och efter det har ju allt varit bra. Hon har inte kissat inne en gång. Du ska inte ha ångest, var istället glad för att din hund snart blir bra igen. Och tänk vad glad han ska bli när det inte gör ont längre.Glad

kerstinjoh
0

Huvudsaken är att du gick till veterinären. Som #5 säger, var glad över att vovven snart är glad.

Det är ju av "misstagen" vi lär oss och säg den hundägare, som inte har gjort något "misstag"?

AnneN
0

Skulle väl möjligt vis vara den hundägare som inte hämtat hem sin första valp ännu då

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Diezel
0

ja de har ni ju rätt i haha :)

Lotta
0

Vad skönt att det var så lätt som en urinvägsinf. och det var ju absolut inte dit fel, nu kan du ju se framåt igen…snart springar han omkring och är glad och pigg igen =)