Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 2991 ggr
Sugar Mist
0

Äckligaste godiset...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…men godast för din hund? Vad är det mest äckliga och illaluktande godis din hund älskar? Opsis favorit nu är torkade sillar, luktar ruttet och sätter sig i händerna, så man måste tvätta de 20ggr om, huhuhu

-

Catta-
0

Torkad nöt lunga gillar Luna. Luktar jätteilla..

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Fenix_Chicci
0

Färsk lammvom, inte godis men som mat. Hemsk lukt men Sally älskar det!

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

Swadika
0

Alltså vi köpte hem torkade tjurmuskel eller vad det nu var, och det verkligen stank. Haha så han får knappt sitta i samma rum när han äter det ;)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Bjallstal
1

Favoriten är Kavli Baconost på tub. Sjukt smidigt, luktar inget fören du öppnar den, kladdar inte i fickorna och hundar älskar det :)

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Sugar Mist
0

#3 Har köpt tjurmuskel men det luktar jåingenting om man jämför torkad sill, herregud, får kväljningar å allt när jag öppnar lådan, vet en hund som får sova på golvet inatt *spyr*

-

Swadika
0

#5 haha sill har jag inte testat (och vet inte om vi kommer göra det efter det du skriver xD)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Sugar Mist
1

#6 Bönade och abd mamma att inte ta påsen men hon tog den ändå.. Så får gott och väl använda det då, vad gör man inte för sin hund, hohoh.

-

russin
1

Jag är inte känslig vad gäller lukter och har inga problem med färsk vom eller annat som luktar mycket - men torkade tjurpittar (japp, det är vad tjurmuskel är) är portförbjudet här. Dom luktar otvättade gamla kroppsdelar🤐 och är totalt vedervärdigt.

Frida B
0

Haha när jag fick reda på vad tjurmuskel faktiskt var.. (typ i förrgår) urk! Som tur var har jag personligen aldrig köpt det. Men det läbbigaste jag köpt som godis till hunden var kolunga, och hon älskade det! Men fy vad det luktade..

Nej men vänta! Kom på en ännu äckligare grej! Köpte faktiskt en fläsksvål till bernhard som han älskade. Alltså vi vad tvugna att ha den ute på balkongen, och kunde inte gå ut där på en månad. Det luktade riktigt äckligt!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Lilllens
0

Haha så tjurmuskel är tjursnopp? Det har jag gett många gånger och jag tycker inte att det luktar speciellt mycket.

Cahira
0

Vomburgare. Höll på att spy! Det fick tjurpenisen att lukta gott. 🤢

Om man inte borträknar kalvbajs förstås. 😛 Gott för hund både att äta och rulla sig i, inte vidare värst att lukta på, URK!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Frida B
0

#10 jopp. Men de flesta som säljer det är lite fina av sig och skriver tjurmuskel på ettiketen. Förrutom på hundutställningen MyDog, där går dom hela vägen och skriver "tjur/kalvpenis". Dock är det hela köret, ca en meter långa…

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)