Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1204 ggr
Vizzla
6

Har hösten kommit hos er?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här brukar vi få höst i augusti (kallare nätter, höstfärger på löven, morgondagg) men nu har det dröjt ända in i september. Idag såg vi dock höstfärgerna. Det är så vackert :-)

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Snapsen
5

Dimma tjock som ärtsoppa på mornarna men det hindrar inte en leksugen lagotto 🙂

Vizzla
0

Dimma brukar vara mysigt :)

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Fridaaaa
2

Japp hösten är här 😛
Skönt för vovven med svalare väder men inte för hennes matte som är lättfrösen haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frida B
0

Ja hösten är här :( Hatar hösten, tycker den är för långt bort från sommaren… Hatar kyla över allt annat nämligen. Synd då att man har en hund som älskar att vara ute oavsett väder 😃 Men men, får ge mig ut ändå.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fridaaaa
0

#4 Precis mina tankar och tycke haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Teddies matte]
4

Jodå, här börjar hösten vara på gång!

aneri
1

Hösten är så skön. Och jag älskar morgnarna när dimman ligger över hagarna. Det stora/enda problemet är hjortflugorna/älgflugorna. Både jag och hundarna är fulla av flugor efter en promenad i skogen. Sedan får jag plocka flugor hela kvällen, natten och nästa morgon. Nu har jag börjat ha en myggskyddsskjorta på mig när jag går ut i skogen.

Har ni också besvär av dessa fruktansvärda flugor som sätter sig på en och  släpper vingarna?

Lilllens
0

Hösten kom hit i början av augusti. Finns knappt några gröna löv kvar. Och så har det varit frost på nätterna, såklart.
Snart lär snön komma förhoppningsvis!

lillvilda
0

Här har hösten kommit med buller och bång. Jag är kluven, hundarna är piggare och det är otroligt vackert ute. Samtidigt är jag så frusen så jag ser inte fram emot den kalla tid som kommer nu. Jag försöker peppa mig själv om att det kommer bli skönt i vinter och har dessutom beställt en hundsläde och ska snart iväg och prova ut hundselar :-D

VågEtt hem utan en hund är inget hemHund

TjockaBerta
0

Det är fortfarande hett hett hett. Jag längtar efter lite svalare luft snart. Man ser på en del växter att de har höstfärger men annars är det högsommar ute.

>>>Malum domesticum<<<

Lathundarna
0

Hösten kom hit den 1 september i år. Det var då björkarna började släppa sina blad på en endaste gång. Sen dess har det blivit svalare, fuktigare/blötare och skönare 👍

minbebis
2

Konstigt att man inte märker att löven faller 😜

Belimas
0

Jodå här börjar löven dala och det är fuktigare i luften + rejäl dimma på mornarna.

Cahira
1

Jodå, vi hade 16 grader ute idag motför hela sommarens 25-33 med hög luftfuktighet. Man blir snabbt bortskämd! Vi har enorm torka nu med och gräset är rätt så dött och träden har börjat få färg, men inte på ett fint sätt än. Är mest bara torrt och halvdött. :/

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

fridaaocrazy
0

Oj, nä här är det blå himmel och sommarvärme!! Märkligt, inte ett enda brunt löv så långt ögat når :P Härligt!

Det bästa sättet att misslyckas är att inte försöka