Skogsrundor! :)
Så fina dom är! :) Är Silver en Colle eller Sheltie?
Han är en Collie :)
Skogen är bara så bäst när man har hund🙂 Dels får man själv njuta av fin natur och det bästa av allt är att hundarna får så mycket mer allsidig träning för kroppen av att gå och springa på ojämt mark, springa i blåbärsris, hoppa på stockar och stenar osv. Jag märker så mycket på mina kortbeningar hur lite vi varit i skogen i sommar (vi brukar gå 5-6 dagar i veckan annars) - dom har tappat mycket fina muskler. Så fort dom slutat löpa ska vi dra igång igen med våra skogsrundor.
Så härligt ni verkar ha haft i skogen 🙂
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#8 Skönt att det inte bara är vi som blir dåliga på skogsrundor på sommaren! Resten av året är vi i skogen fem dagar i veckan men på sommaren gör vi annat och precis som du säger så märks det.
TS: Ser verkligen härligt ut! Älskar att vara ute när det inte är något annat folk att ta hänsyn till, så att vovvarna kan springa lösa och nosa som de vill utan att någon störs av det.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#10 - vi har haft så nedrans mycket mygg att jag hållit på bli tokig, samt att jag haft mitt barnbarn här så mycket att tiden helt enkelt inte funnits för längre rundor under sommaren. men snart ska vi råda bot på det🙂