God morgon 3 augusti 2007!
Hihi jag fuskar lite som jag gör på ridsport. Annars får jag ju aldrig skriva godmorgontrådar. Är aldrig uppe i ottan. :)
Vad ska ni hitta på i dag då?
Själv får man väl sitta inne och titta på regnet från fönstret. Ska ju regna mycket om det blir som vädergubbarna säger. :)

Vi ska på festival både fredag och lördag kväll =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Festival låter kul! I vilken stad bor du?

Luleå… vill du veta mer om festivalen så finns det på www.kalaset.se
_**/Mvh Anne

Nja, lite väl långt bort kanske. Vi har ju också vattefestival i vår stad om två veckor. :)

Äsch det blev dubbelt. :)

Men du kan ju komma upp och va med oss på festivalen, du får sova på soffan =)
_**/Mvh Anne

hihi det är 100 mil upp dit. Liiiite långt för mig. *fniss* men tack för erbjudandet.

Haha, ja skulle du ha eller någon annan hifare ha vägarna förbi så är ni sååå välkomna
_**/Mvh Anne

Hihi, ska ha det i minnet nästa gång vi åker till Luleå. Sist jag var där var 1977. Då spelade min man på Luleå stadshotell i 2 veckor i sträck. Så jag åkte upp med tåg andra veckan. Sedan åkte jag med dom hem i bussen. hihi

Haha vem vet han kanske spelar här nån mer gång
_**/Mvh Anne

Ja, om hundra år eller så. hihi

haha jamen perfekt då kan han ju komma å spela då jag fyller 126år
_**/Mvh Anne

Japp, det blir nog bra. hihi
Gokväll Gejsa och alla andra…jag var uppe klockan 7 i morse trött som en hund ;) Satte mig i bilen halvnio och åkte till Eckerö, vi kom hem i kväll trötta och nöjda. I morgon ska jag sova längeeeeee =)

Har ni åkt Eckerölinjen och köpt hem mer öl?
Sprit hehe fast vi aldrig dricker nästan *fniss*
Vi åkte faktiskt för att äta lite gått och komma hemifrån en sväng =)

Hihi ok jag komihåg det nu. Att ni inte dricker menar jag. Röker ingen heller?

I dag går mitt jäkla luftburna bredband på 3 väldigt dåligt. Jag blir nerkopplad stup i kvarten. Suck!
Snusar har rökt och drog på mig en annan last istället, snacka om dumhuvud :O Hehe visst dricker jag men det blir inte så ofta blir så attans bakis ;)

Haha samma här. Behöver inte dricka så många öl eller groggar. Så har jag dundrande huvudvärk dagen efter hela dagen. Rökt har jag gjort medn slutat för 19 år sedan. Visst är jag duktig?! :)
Det är hemskt att bli gammal…bakis hade man aldrig när man var yngre =) Jag har hållt upp från rökningen sedan nyår, men tufft är det och allra helst när man tar sig en grogg ;)
Kaffe då?
men gejsa, är du här inne och skriver godmorgontrådar mitt inatten också ? ;) haha !!

haha bubbelbubbel nu kom du på mig. :)

Fast jag ska inte skriva någon i natt. Så får vi se vem som gör det i stället. hihi
heh, jag har koll vettö ;)

haha det verkar så. :)
Ja kaffe också Kerstin, det var det värsta i början…kaffet och ciggen på morgonen ;)