Morgon, 2 september!
Morgon! đŽ
Idag vart det uppstigning vid 04. Molly skulle ha mat i magen innan 30 minuters-promenaden till dagis! SĂ„ snart ska vi röra pĂ„ oss för hennes första heldag pĂ„ dagiset, och jag ska till min första arbetsdag pĂ„ nya jobbet! De fria dagarna dĂ€r vi kan göra mycket Ă€ventyr Ă€r borta, nu Ă€r det liksom verkligheten som sĂ€tter igĂ„ng. Det kommer vara pĂ„ helgerna jag kan aktivera Molly hĂ€danefter, lite trĂ„kigt men sĂ„nt Ă€r ju livet. đ
Hoppas ni alla fÄr en toppen mÄndag! Kram.
Hoppas det gÄr bra pÄ nya jobbet och med Molly pÄ dagis idag. Men det Àr nog inga problem. SjÀlv Àr jag dunderförkyld sen igÄr och har vaknat varje halvtimme-timme inatt, sÄ jag Àr lite halvtrött och seg nu. SÄ idag fÄr hundarna nöja sig med rastning i trÀdgÄrden tills husse kommer hem i eftermiddag. Ska försöka orka sÀtta mig vid datorn och fixa mÄnadens hund och sommartÀvlingen ;) Ha en bra dag allihopa!
// Lina - VÀrd pÄ Bichon Kolla gÀrna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Idag Àr det höst och det har regnat hela natten. SjÀlv har jag haft mitt Àldsta barnbarn i helgen och ska nu skicka ivÀg honom till skolan.
BĂ„da hundarna löper och den ena Ă€r som vanligt galen och uppvaktar den andra i oĂ€ndlighetđ€Ș
God morgon! HÀr Àr det strax dags att slÀppa ut hunden för en kissrunda, vÀcka dottern och bege oss mot dagis och jobb. Idag Àr man riktigt sliten dÄ det var 11timmars jobb i lördag, upp tidigt igÄr för att hjÀlpa till och kolla pÄ spÄrtÀvlingen klubben anordnade.
Godmorgon :) eller godförmiddag snarare. Har redan hunnit varit ute med valpen tre gÄnger (+att pojkvÀnnen varit ut 1gÄng med honom). Jag har precis Àtit min frukost och valpen har nu somnat under köksbordet. TÀnkte hinna med en dusch innan han vaknar och det Àr dags att gÄ ut igen. Hoppas ni andra ocksÄ fÄr en bra dag :)
God förmiddag :) KÀnner ni hur kallt det börjar bli, riktigt höstvÀder idag. Jag och hunden ligger under en filt tillsammans i soffan. Matte Àr sjuk (alltsÄ jag) sÄ det blir en lugn dag idag, vilket kÀnns bra nÀr det ÀndÄ inte Àr nÄgot fint vÀder ute.
Hoppas alla fÄr en underbar dag :)
Mvh Swadika
SajtvÀrd pÄ reborns