Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 832 ggr
orpingtonm.m
0

valpar väntas

hej alla jag har en tik som väntar valpar och vill kolla lite intressen

föräldrarna är båda rena Amstaff och jag har en hemsida där all information står. www.valpganget.se/

kika gärna in där :)

[Forest]
1

Grattis säger jag hoppas alla får bra hem och att allt går enligt planerna. Har du läst vad som gäller för annonsering på hif? http://hundar.ifokus.se/articles/4d714970b9cb46223905e3a6-regler-for-annonsering tänkte din skulle jag klassa lite som annonsering eller reklam ;)

Persifone
0

Har föräldrarna stamtavla?

Medarbetare på Feminism och Vegan.ifokus

Loveradio
7

Varför i hela världen skriver du att föräldrarna är rena när dom inte är det? Tiken iaf är ju oreggad enligt din sida, vilket med stor sannorlikhet innebär att hon inte är ren utan är blandad med nånting annat, varför skulle hon annars sakna papper.

Och eftersom stamtavlenamn inte finns med på hanen så är väl han också antagligen blandras? Finns ju ingen anledning att utelämna det eftersom det är av stort intresse för ev. valpköpare att kunna kolla upp föräldrarna. Och varför para hanen när han är så ung? Föräldrarna låter som trevliga hundar men vad är syftet med aveln? Vad har föräldrarna för kvalitéer mer än att dom är trevliga individer? Och mer än att tiken har ställts ut inoff ett par gånger? Du skriver också att hundarna är friska, har du bevis på det? HD/ED-röntgade? Ataxia-testade?

Förlåt men tycker inte att det låter genomtänkt alls. Finns det inte tillräckligt många Amstaffblandningar där ute?

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com