ICa konsum hundmat
Om ni bara kunde handla hundmat på ica konsum och liknande ej djuraffärer va skulle ni då mata er hund med utifrån det utbudet? bara nyfiken.
🤔
Då skulle jag köpa kyckling, kött, lever, fisk :)
Det enda torrfoder jag tycker är skapligt vettigt är Magnussons meat & Bisquit - men kötthalten är för låg för att jag skulle ge enbart det. Har dock kört det tillsammans med färskfoder till tidigare hund.
Jag skulle också gå till köttdisken, det som erbjuds i hundmatsavdelningen är bara skräp, värst av allt är torrfodren.😕
/Sjöis
"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"
Torrfoder är väl ingen som är så bra, mjukmat vet jag inte men kanske cesar mjukmat den tror jag är hyffsad bra för vara blötmat. Jag har faktist ingen koll på hundmaten om jag ska vara ärlig, kattmaten har jag någ luslöst varje påse/burks som finns ;) Skulle det ta slut här hemma så är det ändå köttdisken jag går till just för att jag slipper ha hundar med kass mage :)
Skulle gå till köttdisken och köpa kött, ben (tex lammrevben och kycklingvingar), lever m.m. Köper redan mycket hundmat på vanlig mataffär faktiskt.
Medarbetare på Undulater och Burfåglar
Då skulle jag köpa kött från köttdisken 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men om man köper kött från köttdisken kan dem äta allt rått?
#7 Ja det kan dem.
Kolla in barf.ifokus.se 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hur mycket räcker för att hunden ska bli mätt då? va gör du me rester
#10 Frida har redan tipsat om barf forumet, bättre att läsa igenom deras artiklar :)
Skulle köpa magnussons foder som vanligt