28 augusti - morgon!
Ha en hĂ€rlig dag allihopa! đș (Ăven om folk sĂ€llan Ă€r delaktiga i dessa inlĂ€gg sĂ„ fortsĂ€tter jag i alla fall, det Ă€r trevligt!)
SjÀlv ska jag skiljas frÄn Molly och gÄ ner pÄ stan och shoppa lite hade jag tÀnkt. :) Mest nödvÀndiga saker och sÄ ska jag ju trÀffa en vÀn jag inte sett pÄ lÀnge! Lite tid ifrÄn Molly behövs det med!
Sedan i eftermiddag Äker jag till pojkvÀnnen över natten.
Full rulle helt enkelt!
Tyra och jag har fullt upp.. .vet inte vart jag ska börja. Hon borde fĂ„ ett bad omgĂ„ende (hon har plumsat i en slags instĂ€ngd sjö med JĂTTEskitigt vatten.. sĂ„ hon luktar anka och⊠ja⊠skit?)
Men jag har sĂ„ mycket annat jag mĂ„ste fĂ„ gjort, sĂ„ jag sitter och stampar pĂ„ samma stĂ€lle⊠packa, stĂ€da, borde tvĂ€tta bilen, etc. etc. Ă ka och handla mat och spĂ„rgrejer - Ja⊠đ€Ș
Börjar med att ge Tyra ett bad, dÄ Àr de gjort! Sen Äker vi ivÀg pÄ Àrenden. Sen stÀda, (vilket jag antagligen inte kommer ha tid över till)
Here we go đ
Godmorgon! Idag fyller jag 17, riktigt kul :) ska precis ha hÀstkunskap för första gÄngen, blir spÀnnande. Lever dock fortfarande kvar i gÄrdagen, dÄ det kom 7 veckors labradorvalpar till skolan som vi skulle undersöka, och sedan vara med pÄ en riktig besiktning pÄ skolan. Fick med andra ord gosa med en labradorvalp i över en timma pÄ skoltid. Gaanska mysigt. Men idag blir det inte sÄ mycket hund tyvÀrr. Ska hem och försöka leta fram nÄgon bra fiskmedicin pÄ nÀtet. Blir födelsedagsmiddag ikvÀll med familjen ocksÄ :)
SajtvÀrd pÄ AkvarierÀkor ifokus och m_edarbetare pÄ Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#3 Grattis :)
Godmorgon!
Idag ska vi gÄ ner till sjön tÀnket jag, och sen ska kaninerna ut.
Sen blir det lite trÀning och bus i trÀdgÄrden med Dexter =). Mer Àn sÄ blir det nog inte idag.
#3 Grattis :)
Godmorgon och hoppas alla fÄr en fin dag :)
SjÀlv sÄ vet jag inte riktigt vad vi ska göra faktiskt, jag skulle behöva ta mig in till stan för att posta nÄgra brev sÄ fÄr se om jag fÄr med mig nÄgon som kan ta Theo medan jag springer in pÄ posten :) Annars sÄ fÄr vi nog bara ta det lugnt, nÄgon lÀngre promenad ti skogen eller sÄ hinns nog med :)
Mvh Swadika
SajtvÀrd pÄ reborns
#3 Grattis, hoppas du fĂ„r en awesome dag! đđș
#4-#6 Tack! :D
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
MelvinMimmiLufsen Grattis pĂ„ födelsedagen đ
Idag har jag varit i Ullared/gekĂ„s tillsammans med svĂ€rmor och svĂ€gerska, blev en hel del shopping men inte sĂ„ mycket hundsaker som jag hade tĂ€nkt đKom hem för en liten stund sedan. Resten av dagen berstĂ„r av handling, slĂ€nga papper, aktivera hundar, laga mat, stĂ€da och titta lite pĂ„ TV.
Ha en fortsatt trevlig dag alla!
// Lina - VÀrd pÄ Bichon Kolla gÀrna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
#8 tackar!
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#3- Grattis!
Idag har jag fÄtt sovmorgon dÄ min pojkvÀn tog hand om hundarna imorse, och det var vÀÀÀldigt skönt att fÄ sova ut :)
#3 Grattis pĂ„ födelsedagen đ
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#10 och #11 tack đ
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#14 tack och grattis i efterskott! đ
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Idag har jag varit hemma, men behövde gĂ„ ner till mormor som Ă€r skadad och hjĂ€lpa henne att tvĂ€tta. Men först hade hon en lĂ„ng introduktion med mig om hur en tvĂ€ttmaskin fungerar. Jag har tvĂ€ttat i typ tre Ă„r sĂ„ det kĂ€ndes vĂ€ldigt onödigt att fĂ„ höra hur en tvĂ€ttmaskin funkar. đ€Ș Men Ă€ldre mĂ€nniskor Ă€r sĂ„ otroligt envisa.
Hon var till och med orolig över om jag skulle orka stĂ€nga torktumlaren⊠đ