O.T. Festival!!!
Jepp i kväll och imorrn blir det festival!!! Sitter just nu och dricker lite cider och börjar komma igång!
*skål*
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Bacardi Breezer Tropical Pineapple *mums*
_**/Mvh Anne
hehe, trevligt.. här är de festival nästa helg:) me marknad och öltält och uppträdande.. idag ska jag bara ut och dansa lite:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hoppas att du får riktigt kul =)
_**/Mvh Anne
Skoj! Vill också på festival..:( Men blev inget för mig i år eftersom jag inte hade planerat att vara hemma..:P Och de senaste dagarna har jag suttit och vart sur för att jag inte kunde följa med på Augustibuller, där ett gäng kompisar är nu..:(
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Äsch då man jag kan ha kul för oss båda =)
_**/Mvh Anne
Nu på onsdag börjar våran cityfest som håller på till söndagen, en riktig folkfest med en massa öltält *fniss* Men jag vet faktiskt inte om jag orkar mer en en kväll, man börjar ju bli lite gammal ;)
Hoppas du får jätteskoj Biobio, och ta det lugnt med cidern ;)
oh va kul d låter Biobio.. ta d lugnt ikväll o kom inte hem försent haha =D
Ha det så skoj både Biobio o Lisett. Det är bara att vråla så kommer vi och skjutsar er hem!

ska bara lysna igenom en låt så ska vi börja knata mot stan sen =) Kul har jag redan å lite halv full e jag nog =) Tequilasunrise är farligt att dricka de e för gott
_**/Mvh Anne
Mycket gott…farligt gott…men nu tar damen det lugnt, tänk på morgondagen, lyssna nu på mamma *ASG*

Skål på dig! :D
Sitter och försöker festa bort mina sorger (Att Mowitz kissat inne 3 gånger idag, och dragit runt allt i hela lägenheten och sen lagt sig i det.. Han som var nybadad för en vecka sen.. :( )
Hahaha sitter alla och tar sig en hutt….jag tror jag känner att jag skulle behöva en tröst hutt nu jag också ;) Många av våra vänner tycks försvinna av någon annledning, om man bara fick veta varför så skulle det kännas lite bättre iaf…
Bejtedejte låt han ligga där och stinka, du kan ju alltid hoppas att han duschar själv ;) Ibland önskade man att dom kunde sköta det själv faktiskt och helst torka sig också =)

Hihi alla verkar ju ha cityfest nu i augusti. Även vi Eskilstuna. vi har den 17.18 och 19 aug tror jag det var. Men öltält och allt vad det innebär. Uppträdanden osv.
Det är såååå mycket i augusti…varför kan dom inte sprida ut det lite så man kan ha skoj helaaaaaa sommarn *skrattar*