OT! Nu är det nattinatt för min del =)
Mina ögon känns som ett grustag, munnen står vidöppen och myggorna far in och ut…med andra ord jag är TRÖTT 
Har suttit och funderat ikväll vart alla människor har tagit vägen här ute…är alla borta på semester eller har dom gått i strejk 
En sak är ju bra eller två, 1 Åsa är tillbaka… 2 Vintisen åker och hämtar en ny familjemedlem i morgon…kan det bli bättre 
Sov gott alla vi hörs i morgon när solen gått ner 

Men jag läste ju i en tråd att du skulle vara vaken med vintisen i natt ju. :)
Sov gott. Dröm sött!

haha, hoppas du sov gott Lotta. Det gjorde inte jag. Hamnade framför Sims igen. Trist utan internet hemma.
Skoj at du tycker det ärbra att jag är tillbaka. Dock är det många som inte håller med dig.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Sims verkar skoj, skulle önska sånt inte var så beroendeframkallande.
Åsa, dom som inte vill ha tillbaka dig kan sticka. Så är det. Gillar man inte sajtvärden och dom regler som finns så finns det andra forum att vara på.
Jag tycker du är en toppen moderator. :) Och hoppas att folk kan lära sig att respektera det du säger till dom. :)

Va??!! Finns det folk som inte gillar att Åsa är tillbaka??!!!
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

haha, ja tro det eller ej. Det finns en hel del som inte uppskattar mig nu. :-)
Tack till er, men det är lungt jag tar det. Det hör till mitt jobb liksom.
Audiatur et altera pars

Men dom som inte gillar dig har kanske inte rent mjöl i påsen då. Eller hur man ska säga. Sköter man sig så får man ju inget problem med lilla Åsa eller hur? Då tycker man ju bra om Åsa.
Klart att man får lite skit när man ska rensa upp på sajterna. Men det ska vara ordning och reda och lite skoj emellanåt. :)
Sträck på dig Åsa och gå vidare bara. Du vet vilka som är dina vänner. I vått och torrt. *fniss* Du stannar väl till här om du hämtar valpen. Är ju inte så långt ifrån mig. hihi
konstigt att folk inte kan ta en tillsägelse, jag gillar dig i alla fall åsa,utan dig vore inte hif som det är ;-)
hihi.. jag håller med! jag gillar dig MASSA Åsa:) du är go du!
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jag gillar också Åsa =)
ÅsaF: Näh, nu blir jag förvånad. Hur kan man. Jag menar du gör bara ditt jobb. Hur kan man ogilla dej för det? Det är ju självklart att om det uppstår påhopp eller att trådar spårar ur, så ska de rättas till. Inget konstgt i det och finns ingen anledning att hata en moderator på grund av det. Gud så löjligt isf.
Kommer ni i håg vad jag sa??? Håll i hattarna gått folk för snart är Åsa åter, och alla som som inte höll i har inte hattarna kvar ;) Bara skojar. Folk som inte kan ta en tillsägelse har inget här att göra…gör ja något fel eller kliver nån på tårna så får jag faktiskt ta en tillsägelse…så är det =)
Även den bäste kan ha fel…som jag vet ni 

Haha, du är rolig du Lotta. kan inte annat än att hålla med och skratta.
Japp för vi är ju bäst…ingen protest *fniss*
nu är det min tur att nattinatta =D puss på er..

Nattinati malin! Sov så gott. :)
Nattinatt Malin och puss på dig också =)
Jag ska gå och knyta mig jag också…så natt på er alla mina små Hiffare vi höres i morgon. Kramisar på er alla =)

Jag ska nog också snart gå och sova. Här var det otroligt tyst i dag. Lite trist faktist. Natti natti alla. Kram från mig. :)

Sov så gott och dröm sött
_**/Mvh Anne

Näe nu har sambon och vovven däckat på soffan igen så det börjar nog vara dags att leta rätt på sängen… Go´natt
_**/Mvh Anne

Haha satt du här alldeles själv i natt?

Va nä jag har för mej att det var nån mer här typ Eros tror jag
_**/Mvh Anne
Ska man inte sova på nätterna? Hm???

Jo, man ska nog försöka sova då iaf. :)

Hihi jag är en nattsuddare och i kväll blir det ännu senare!
_**/Mvh Anne

Ja, i kväll ska du ju ut och dricka öl i öltält va? hihi

Dricker inte öl men dock cider och groggar åsså ska jag lyssna på bra artister =) Nanne Grönvall, Jerry Wiliams och The Refreshments spelar på samma sen efter varandra =)
_**/Mvh Anne

Ja, jag såg det. Men Jerry Williams har stagnerat tycker jag. Är ju urdålig. Men Nanne kan nog vara kul att lyssna och titta på. Hon var hos oss i Parken i söndags.
Ok du dricker cider säkert då. *fniss*

Blir nog att jag missar Nanne tyvärr då hon spelar så tidigt så vi hinner inte dit pga att vi har ju hunden att tänka på också
_**/Mvh Anne

Ni är gulliga ni. Även fast jag faktiskt räknat med att få lite morr. Så det är faktiskt lungt. det ger sig med tiden.
Nu är jag i alla fall smått tillbaka och snart hoppas jag vara tillbaka helt så då får ni nog hålla mer i hatten. :-)
Audiatur et altera pars

Hård men rättvis
_**/Mvh Anne

Hård vet jag inte om jag håller med om.

det är bara ett talesätt
_**/Mvh Anne

Ja, det vet jag väl. Men jag trodde även att du menade det. *ler*

Haha näe den del av det som jag faktiskt menade är att hon är rättvis, fast dom som är sura tycker kanske att hon är hård
_**/Mvh Anne

haha, hon det är jag det. Tror att jag är rätt så rättvis då jag inte drar mig för att varna även de som irl är mina vänner. Gör ingen skillnad. möjligtvis är jag lite orättvis då jag säger till lite hårdare mot dem jag känner. Allt för att ingen ska kunna säga att jag är orättvis åt det hållet.
Audiatur et altera pars

Hihi men Åsa hur ska vi kunna se om du säger till hårdare till dom du känner? Eftersom du mejlar dom privat antar jag.

Japp det gör jag. Men de som jag känner märker det i alla fall. hihi
Sedan säger kjag ju till i vissa trådar när jag inte ger varningar utan säger till lite mer i allmänhet. Och det ser du väl. hihi
Satt och lyssnade på din man idag och varvade ner förresten. Han är duktig han.
Audiatur et altera pars

Hihi låter som du har honom hos dig ju. *fniss*
Ja, han är duktig. Har ju hållit på sedan han var 16 år så……Lite rutin kanske man måste ha då. :)

haha, men ja nästan har jag ju det. Åtminstone hans skicklighet. hihi
Audiatur et altera pars

Du är rolig du Åsa. *fniss*
Åsa du är ju alltid så snäll mot mig…jag måste vara en ljuvligt snäll ängel jag då
Eller så är det för att du vet hur jag tänker