Hund bus!
Hej! Skriv om något busigt din hund har gjort! Det kan vara om den ätit något eller bitit sönder osv. Ha det bra!
Min hund Willjam(stavas så) har ätit av Midsommar tårtan! Tårtan låg på filten och mamma höll honom i koppel, alla satt på filten och Willjam passade på att smaka på tårtan! Han blev väldigt dålig i magen och vi fick dela på halva tårtan då han hade ätit på den andra.
Theo äter det mesta när vi lämnar dom ensamma i några minuter. Sist tuggade han på en IKEA möbel vi precis burit hem :/ Kläder, skor och andra föremål har rykt. Det han för tillfället kommer åt. Vi har försökt tax-säkra hela hemmet men något har han ändå lyckats komma åt. Finns d inget annat så gnager han på leksakskorgen…
"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"
Blogg http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf
När vi var hemma och hälsade på mamma ville hennes corgi leka med min bulldog Lucy. Lucy ville bara ligga på golvet och brottas för det var den roligaste leken hon visste, medan corgin inte alls tyckte att det var speciellt roligt. Han ville att hon skulle jaga honom istället. Han försökte springa iväg och försöka få med sig henne men Lucy förstod ingenting. Hon låg kvar på golvet och väntade på att han skulle komma tillbaka så att de kunde brottas.
Tillslut stal corgin en strumpa från en garderob och viftade med den framför henne så att hon skulle vilja ta den. Det gick väl sådär.
När vi kom hem till vår lägenhet igen efter besöket gick det ett par dagar, och sedan stal plötsligt Lucy en av våra strumpor och började leka med den! Hon hade aldrig stulit något förut. Det riktigt lyste ur ögonen på henne för hon visste att hon inte fick göra så. Hon tyckte hon var jättebusig som stal en strumpa. Det minnet värmer i hjärtat på mig. Att de lär av varandra på det viset. Corgin lärde även Lucy att man kunde äta snö. :)