Super glad matte :)
Jag o min lilla chihuhua tog en tur till Malmö idag :) Molly älskar att åka bil så de är super kul o ta en tur tillsammans med henne :) Det blev netonet för ett nytt iPad cover, Massor av mat, Och självklart blev det en tur till favorit affären arken vid svågerstorp! Super kul affär där Molly får lov att följa med in :) Det blev ett färskt ben av lamm som hon älskar, ångrar mig lite att ja inte köpte mer men vi får väl åka in fler gånger! Köpte en huttra som jag starkt rekommenderar! Och tackar er för tips jag fått sen tidigare :) Sen stod jag länge över frysdisken där voh og hundemad finns, jag har alltid varit mycket skeptisk till det o varit rädd för att prova men så tog ja faktiskt två st 500g, o tänkte ah varför inte prova, de skadar ju inte! Och när vi då kommer hem och ja ger henne voh, så blir hon som ett litet barn som får lördagsgodis, så underbart att se
Medarbetare på Chihuahua
Låter som ni haft en bra dag :)
#1 den har verkligen varit toppen :) hoppas du också haft en bra dag :)
Medarbetare på Chihuahua
2, jobbat och tagit ner en massa pall gissar runda slängar på över 100 st känns fint fint i kroppen o visst fick man så där 10 nya blåmärken att visa upp 😉
Väl hemma vart det promenad med promenadkompis och hennes 3 hundar så 7 hundar var vi på långpromenad då dottern låna grannens lh collie. Mycket trevlig dag 😃
#3 absolut en fin dag det med :) vad trevligt o samla ihop lite hundar o ta en långpromenad :)
Medarbetare på Chihuahua