Hundar iFokus

Hundar

Etikett: debatt
Läst 927 ggr
[maloue]
0

Varför har just du en hund/hundar?

Av ren nyfikenhet så undrar jag varför ni som har hund har köpt en/flera och varför? Finns alltid en anledning :)

[elmaek]
1
  • Hundar är mitt favorit-djur (det var min främsta anledning till att jag skaffade Molly, hade ingen annan anledning).

• Idag har jag fått intresse för hundlivet: träna trix, träna moment, kanske tävla i framtiden, aktivera henne, göra henne nöjd, promenera tillsammans.

Det är väl mina anledningar. Hundlivet är roligt och nödvändigt för mig. Att äga hund är det bästa jag gjort i mitt liv. Och jag har fått upp ögonen för allt som har med hund att göra. Det är mitt största intresse idag. Ett dyrt intresse. ;)

Fridaaaa
0
  • Uppväxt med hundar.
  • Hundar är livet, inget liv utan hund för min del

Tog över en från svärmor, hade med Lillan mycket till skola och sedan fick vi ta över henne 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Vizzla
1

Har alltid älskat djur och haft djur. Dock aldrig hund, lillebror har varit allergisk. Skaffade katt när jag flyttade hemifrån men min man var allergisk mot katt men uppväxt med hund. Så d blev hund :-)

"Med rätt träning kan människan bli hundens bästa vän"

Blogg   http://www.echosierra.se/
Instagram @historienomalf

Loveradio
0

För att jag älskar hundar helt enkelt :) Alltid velat ha en så då skaffade jag en.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

sophiac
3

För att det är mitt favoritdjur och för att liv utan hund skulle vara så. jäkla. tråkigt. 

😉

Misarn
1

Ett liv utan hundar är inget liv :-)

[maloue]
0

#5 Håller verkligen med där! :)

[Lillmatten]
1

Det har alltid funnits hundar i mitt liv och jag kan helt enkelt inte leva ett lyckligt liv utan dem…

Retrieversaga
1

Har alltid velat ha en hund.  Alltid mitt favoritdjur. Nu när vi har skaffat hund kan jag verkligen inte tänka mig ett liv utan

[Forest]
1

Skaffa hund då jag behövde något som fick mig att ta mig ut, ont måste så går man ut med en kompis. Det är tack vare hundarna som jag numera kan vara ute bland folk och arbeta i butik. Så utan hund för oss finns inte visst är man låst på annat sätt, det är inte alltid man kan ta in på hotell med hundar 😉

Lathundarna
0

För att jag haft möjlighet och intresse. It's as simple as that.

Luckysoul
1

Jag fick min av mina föräldrar då jag behövde en hund till skolan (går hundlinje) och den vi redan hade är kronisk sjuk och får inte stressas med att vara ute och resa runt, så jag behövde en annan hund.

Fenix_Chicci
3

Har haft hund sen jag var fyra år och det känns som en naturlig del av livet. Ett hem utan hundar är inte ett riktigt hem.

Medarbetare på Undulater och Burfåglar

havanaisbus.wordpress.com

AnnaCDSG
1

Djur, framför allt hundar är ett väldigt stort intresse för mig och att ha hund får mig att må bättre på flera sätt. Kan verkligen inte tänka mig ett liv utan hund. Underbara djur. ❤️

Lilllens
1

För att jag är intresserad av hundar.
Jag kommer att ha hund så länge min kropp orkar.

Mysisa
0

För att jag vill

minavitas.wix.com/kennel

AmandaPanda00
1

Varför just jag har en hund för att jag älskar hundar. Man kan aldrig känna sig ensam.

[TeamGolden]
2

För att slippa känna mig ensam och alltid ha en vän i alla lägen. :)