Hundar i reklamen
Vad har ni sett för hundar i olika reklamfilmer?
den med den stackars hunden i Beijer reklamen är ju för bra. Men har ni fler? Kanske till och med länkar till sådana.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hm, jag tror det är för något bredband, vet inte om det är Bredbandbolaget, där en hund bland annat sitter ute i regnet och ser jätteensam och ledsen ut men i slutet av reklamen så springer han så glatt på strand :)

Ja jusst ja, det är en bordercollie va?
Audiatur et altera pars
Den jag menar är det en jättelånghårig hund, du vet en sån som man undrar hur sjutton hunden ens ser något genom det där håret 
Pedigreereklamer såklart, agria för den delen också…..
≧◔◡◔≦
#2 Nää.. Bearded Collie är dte väl? :)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
#5 Ja! Så hette dom! :)
Hahaha den i Beijer reklamen lär väl se ut som en mops efter den smällen.
Haha ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Har inte jag sett ju. :(
Karln är ju så sjuk…han bygger ju en fågelholk också, släpper ut en undelat och visar stackarn vart den ska flyga in…och så fastnar fågeln för hålet är för litet *ASG*

Undulat? Är det inte en duva?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Tycker det ser ut som en undelat men du kan ha rätt…gubben sa just åt mig att gå till optikern hehe
*hosthost* Hundar i reklamen var det nu då.. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
en antirynkel kräm..så kommer en såndär skit söt skrynklig sak fram med ansiktet på hennes axel:) den gillar jag..
pedigree reklamerna med massa söta vovvar..
ja de var de jag kom på.. sen vart de stopp
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

http://web.telia.com/~u22015725/oes-skoda.mpeg
Den där tycker jag är klockren. Några av sheepdogarna ägs av kenneln som ägde min OES pappa. :)
Vilka lufsar =)

Haha Lotta du får gärna komma hem till mig och titta på hur en undulat ser ut annars. *asg*
Har inte sett den reklamen iaf.

Jag tror (observera tror) att en av OESarna faktiskt är min Mowitz pappa, för jag tror inte att den kenneln hade någon annan importerad hanhund just då. Det är i så fall han som springer in sist i garaget, utan svans. Måste kolla upp det. En underbart go bobtail-rumpa är det iaf! :)
Frågade gubben…det är en undelat inte en duva =)) Hehe

Har ändå inte sett den. :)
Tittar du aldrig på tv…nej men jag glömde du är ju bondmora =)

Tittar på vad? Vad är tv? Räcker det inte med internetburken. Jag är ju här för jämnan. Hur tror du att jag ska ha tid till annnat? *fniss*

pumin Csar som hjälper posten :)

Ohh, vad skojigt. ni har ju kommit påmassor med reklamer. men jag har klart sett reklamen med en svartvit hund som inte alls är sååå långhårig som den ni pratar om. Den springer också omkring ute på stranden på slutet. :-) Kanske finns fler. hihi
Audiatur et altera pars